Ο Βαλεντίνο Ρόσι μίλησε για τα τεστ της Yamaha στην πίστα της Χέρεθ τονίζοντας πως οι μικρές λεπτομέρειες θα βοηθήσουν στη βελτίωση της Μ1.

Για τα τεστ με την Μ1 στην Χέρεθ:

«Δεν βρήκαμε κάτι το συνταρακτικό, αλλά μικρές λεπτομέρειες που όλες μαζί μπορεί να μας βοηθήσουν. Θέλαμε να βελτιώσουμε κυρίως την επιτάχυνση και την πρόσφυση».

Ο Βάλε δοκίμασε κι ένα νέο φέρινγκ με διπλά φτερά στο τεστ της Χέρεθ:

«Η Μ1 σηκώνει πολύ τον μπροστινό τροχό και γενικά τα αεροδυναμικά που έχουμε είναι παλιά και δεν βοηθάνε πολύ, δεν δημιουργούν μεγάλη κάθετη δύναμη.

Αυτά που δοκιμάσαμε σήμερα είναι λίγο καλύτερα, αλλά από την άλλη χάσαμε λίγο σε τελική ταχύτητα.

Τι να πω… η Honda είναι Honda. Δουλεύουν σκληρά, όπως και η Ducati. Εμείς; Ρωτήστε τους Ιάπωνες…

Αρχίζουμε και βλέπουμε τους καρπούς των κόπων μας. Σε αντίθεση με παλιά, οδεύουμε στη σωστή κατεύθυνση. Χρειαζόμαστε όμως χρόνο».

Θα μπορούσαν οι Κουαρταραρό και Μορμπιντέλι να βοηθήσουν στην εξέλιξη της M1;

«Η ταχύτητά τους βοηθάει πολύ… ειδικά αυτούς! Από την άλλη, αυτό σημαίνει δυο παραπάνω οδηγοί που διεκδικούν θέσεις μπροστά».

Για την επιστροφή στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας:

«Είμαι 9 βαθμούς πίσω από τον Μαρκ αλλά, μόνο επειδή έκανε λάθος στο Τέξας. Ειδάλλως θα είχε ήδη κερδίσει 3 αγώνες.

Σίγουρα είναι ο πιο δυνατός και για να παλέψουμε για τον τίτλο, πρέπει να κερδίσουμε αγώνες. Βέβαια τα πάντα είναι ανοιχτά στο MotoGP και τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα.

Τώρα πρέπει να κοιτάμε τον κάθε αγώνα, την κάθε μέρα, ξεχωριστά. Το βάρος πέφτει στο Le Mans, όπου θα προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί από την αρχή».

Τέλος, είπε και για το νέο μεσαίο πίσω ελαστικό της Michelin:

«Θα το έχουμε μόνο στην Αυστρία και στην Ταϊλάνδη, αλλά ήθελα να το δοκιμάσω γιατί είναι πιο σκληρό από το στάνταρ και συνήθως μας δυσκολεύει. Αλλά όλα πήγαν καλά».