Πολλά «μπερδέματα» υποστηρίζει πως έγιναν, ο Βαλτέρι Μπότας, λέγοντας ότι η ασυνεννοησία ήταν βασικό χαρακτηριστικό του Q3.

Μας έκανε εντύπωση που, στο Q3, είδαμε ελάχιστα αυτοκίνητα στην πίστα κατά τη διάρκεια των πρώτων λεπτών και στο τέλος όλους να θέλουν να προλάβουν έναν τελευταίο γύρο με το πέσιμο της καρό σημαίας. Η «κίνηση» στην πίστα ήταν μεγάλη και αυτό το λέει ο και ο Βαλτέρι Μπότας, που κατάφερε να φτάσει στην τέταρτη θέση εκκίνησης. Τελικά αύριο ξεκινάει τρίτος λόγω της ποινής τριών θέσεων στον teammate του, Λιούις Χάμιλτον.

«Γινόταν χαμός στο Q3 στο κομμάτι της κίνησης στην πίστα. Στον πρώτο γύρο που κάναμε όλα ήταν καλά, αλλά στον δεύτερο, σχεδόν όλοι βρίσκονταν στον τελευταίο τομέα της πίστας. Είχαμε ένα πρόβλημα και με την επικοινωνία, ήταν χάλια». Ο Μπότας πήρε οδηγίες να μπει ακριβώς πίσω από τον Λεκλέρ και τελικά βρέθηκε να είναι πολύ κοντά του και να πηγαίνει πολύ αργά, πριν ξεκινήσει τον τελευταίο του γύρο. Όταν πέρασε από τη γραμμή εκκίνησης για να τον ξεκινήσει, είδε ότι στο χρονόμετρο έμεναν περίπου δέκα δευτερόλεπτα οπότε θα μπορούσε να είχε αφήσει περισσότερο χώρο και πάλι, θα είχε προλάβει, ενώ θα είχε και ελαστικά σε πιο σωστή θερμοκρασία.