Το πότε θα αρχίσει η σεζόν στη Formula 1 παραμένει άγνωστο σε αντίθεση με τη ζημιά που θα έχουν οι ομάδες οι οποίες σκέφτονται να κόψουν τους μισθούς των οδηγών.

Όπως είναι γνωστό ο κορονοϊός έχει παγώσει όλα τα σπορ σε όλο τον κόσμο. Φυσικά, από τη συγκεκριμένη εξίσωση δεν θα μπορούσε να γλιτώσει η Formula 1 το καλεντάρι της οποίας παραμένει στον αέρα.

Τα σενάρια που υπάρχουν είναι πολλά και κανείς δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά ούτε για το πότε θα ξεκινήσει η χρονιά, αλλά ούτε και για το πόσοι αγώνες θα διεξαχθούν.

Αυτή τη στιγμή οι διοργανωτές περιμένουν τις εξελίξεις, αλλά και την απόφαση των ανθρώπων του Καναδά. Αν η Κυβέρνηση της χώρας αναψει το πράσινο φως δεν αποκλείεται, εφόσον το επιτρέπουν και οι συνθήκες, να δούμε τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στη χώρα της Βορείου Αμερικής.

Την ίδια ώρα μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα πρέπει να παρθούν αποφάσεις συνολικά για τη χρονιά και να δημιουργηθεί ένα νέο καλεντάρι από την αρχή.

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ Η ΖΗΜΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

Ο CEO, Τσέις Κάρεϊ, πριν από λίγες ημέρες σε ανακοίνωσή του λόγο για προσπάθεια να προγραμματιστεί, όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες καλεντάρι, με 15-18 Grand Prix.

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο συγκεκριμένος αριθμός είναι αρκετά μειωμένος από τα 22 προγραμματισμένα Grand Prix για το 2020. Τι σημαίνει όμως αυτό για τις ομάδες και τον οργανισμό γενικότερα;

Ο ισχυρός άνδρας της Red Bull, Χέλμου Μάρκο, έβαλε κάτω το κομπιουτεράκι του και έκανε ένα πρώτο ταμείο για τις ομάδες. «Όλες οι ομάδες πλέον θα έχουν απώλεια εισοδημάτων. Αν ακυρωθούν συνολικά πέντε αγώνες, θα χαθούν 100 εκατομμύρια», είπε ο Μάρκο.

ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟ ΨΑΛΙΔΙ

Όλα τα παραπάνω δεν είναι απίθανο να οδηγήσουν και σε ψαλίδι στους μισθούς των οδηγών και όλων των εμπλεκομενων πλευρών για να πέσει το κόστος και να βγει η χρονιά.

Μιας που αναφερθήκαμε στα συμβόλαια των οδηγών το racefans.com παρουσίασε την δική του εκτίμηση για τα ποσά που θα βάλουν στον τραπεζικό τους λογαριασμό οι οδηγοί την τρέχουσα σεζόν.

Φυσικά, στην κορυφή της λίστας βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον και τον ακολουθούν ο Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Μαξ Φερστάπεν με το νέο του συμβόλαιο.

Οδηγός Ομάδα Μισθός
Λιούις Χάμιλτον Mercedes $40 εκατομμύρια
Σεμπάστιαν Φέτελ Ferrari $30 εκατομμύρια
Μαξ Φερστάπεν Red Bull Racing $25 εκατομμύρια
Ντάνιελ Ρικιάρντο Renault $20 εκατομμύρια
Σαρλ Λεκλέρ Ferrari $10 εκατομμύρια
Βαλτέρι Μπότας Mercedes $8 εκατομμύρια
Κάρλος Σάινθ McLaren $8 εκατομμύρια
Σέρτζιο Πέρες Racing Point $8 εκατομμύρια
Ρομέν Γκροζάν Haas $7 εκατομμύρια
Κέβιν Μάγκνουσεν Haas $5 εκατομμύρια
Κίκι Ράικονεν Alfa Romeo $5 εκατομμύρια
Εστέμπαν Οκόν Renault $5 εκατομμύρια
Λανς Στρολ Racing Point $3 εκατομμύρια
Αλεξ Άλμπον Red Bull Racing $2.5 εκατομμύρια
Λάντο Νόρις McLaren $2 εκατομμύρια,
Ντάνιλ Κβίατ AlphaTauri $2 εκατομμύρια,
Πιερ Γκασλί AlphaTauri $2 εκατομμύρια,
Αντόνιο Τζιοβινάτζι Alfa Romeo $1 εκατομμύριο
Τζορτζ Ράσελ Williams $1 εκατομμύριο
Νικολά Λατιφι Williams $1 εκατομμύριο