Ο Γάλλος αύξησε τη διαφορά του από τους αντιπάλους του τη δεύτερη ημέρα του Ράλι Μεξικού, ενώ ο Τάνακ πλησίασε πολύ κοντά στον Εβανς και διεκδικεί τη δεύτερη θέση.

Το τέλος της τρίτης ημέρας του Ράλι Μεξικού βρήκε τον Οζιέ να χαμογελά, αν και ο Γάλλος είχε ξεκινήσει άσχημα. Συγκεκριμένα, στην πρώτη ΕΔ του Σαββάτου είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, ωστόσο η θεαματική έξοδος του ομόσταβλου Λάπι με Citroen C3 WRC είχε ως αποτέλεσμα τη διακοπή της ειδικής και έτσι έδωσαν οι διοργανωτές στον Γάλλο έναν κατ’ εκτίμηση επίσημο χρόνο. Όπως δήλωσε ο Οζιέ, «αυτός ήταν ωστόσο πιο αργός από τον χρόνο, που θα είχα πετύχει με το κλαταρισμένο ελαστικό. Από την δική μου πλευρά δεν ήταν πλεονέκτημα για εμένα η διακοπή».

Ωστόσο, ο οδηγός της Citroen δεν βρέθηκε για πολύ ώρα εκτός κορυφής, καθώς ο προπορευόμενος Κρις Μικ είχε επίσης ένα κλαταρισμένο ελαστικό και προκάλεσε ζημιά στις αναρτήσεις του Toyora Yaris WRC. Ετσι έπεσε στην πέμπτη θέση και ανέβηκε ο Οζιέ πάλι πρώτος, καθώς δεν μπόρεσε να τον σταματήσει ένα μικρό πρόβλημα με το διαφορικό στην τελευταία Ειδική Διαδρομή της ημέρας. Ο Γάλλος μπαίνει πλέον με 27 δευτερόλεπτα προβάδισμα στην τελευταία ημέρα του Ράλι Μεξικού, αν και δεν σκοπεύει να τρέξει συντηρητικά εξαιτίας της πίεσης από τους Εβανς και Τάνακ, που παλεύουν για τη δεύτερη θέση και έχουν μόλις 2,2 δευτερόλεπτα διαφορά μεταξύ τους. «Ο Οττ μπόρεσε να καλύψει μεγαλύτερη διαφορά από ό,τι θα ήθελα, όμως θα είναι μία καυτή μάχη την Κυριακή. Είμαι πεπεισμένος, ότι μπορώ να τα καταφέρω», δήλωσε ο Εβανς που τρέχει με Ford Fiesta WRC.

Τέταρτος ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) με διαφορά 46,5 δευτερολέπτων από τον τρίτο και πάνω από τρία λεπτά προβάδισμα από τον πέμπτο Κρις Μικ με Toyota Yaris WRC. Στην έκτη και έβδομη θέση βρίσκονται τα δύο Skoda Fabia R5 των Γκουέρα και Μπουλάθια, που δεν προσμετρούν ωστόσο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος WRC, ενώ ο Λάτβαλα κατάφερε και ανέβηκε όγδοος. Ένα ευτράπελο περιστατικό βίωσε ο Μίκελσεν, που βρίσκεται στην ενδέκατη θέση της γενικής, καθώς στην Ειδική Διαδρομή 13 βρέθηκε μπροστά από την κλειστή πύλη μίας φάρμας ζώων, που έφραζε τον δρόμο, οπότε αναγκάστηκε να κατέβει ο συνοδηγός του Αντρέας Γιέγκερ και να την ανοίξει!