Στην Honda φοβούνται για τον κινητήρα που αντικατέστησε ο Μαξ Φερστάπεν στην Ουγγαρία, αφού ενδέχεται να μην μπορεί να επισκευαστεί.

Το σίριαλ με τη διαθεσιμότητα των κινητήρων του Μαξ Φερστάπεν συνεχίζεται μετά και το GP Ουγγαρίας. Η Honda κατάφερε να σώσει τη μονάδα ισχύος που φορούσε στο Σίλβερστον όταν είχε την έξοδο στον εναρκτήριο γύρο. Όμως μετά τις κατατακτήριες του GP Ουγγαρίας, οι μηχανικοί των Ιαπώνων εντόπισαν ρωγμές στον κινητήρα και αναγκάστηκαν να τον αντικαταστήσουν.

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull Racing αγωνίστηκε την Κυριακή στον αγώνα με τον τρίτο του κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον τελευταίο που έχει στη διάθεσή του για φέτος. Αν χρειαστεί και νέο κινητήρα μέχρι το τέλος της σεζόν, κάτι σχεδόν βέβαιο, θα δεχτει ποινή θέσεων στην εκκίνηση.

H Honda θέλει να δώσει ακόμα μια ευκαιρία στον κινητήρα μήπως μπορεί να τον επιδιορθώσει, με τον τεχνικό διευθυντή της, Τογιοχάρου Τανάμπε, να επιβεβαιώνει πως θα αποσταλεί και πάλι στο εργοστάσιο στην Ιαπωνία για ελέγχους. «Θα στείλουμε πίσω στο εργοστάσιο στη Σακούρα τον κινητήρα να ελέγξουν τις ρωγμές και το πού βρίσκονται. Τα αποτελέσματα θα δείξουν αν μπορούμε να κάνουμε το οτιδήποτε, όμως νιώθω πως είμαστε σε πολύ δύσκολη θέση».

Εν συνεχεία, ο Τανάμπε αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο ανακάλυψαν τη ζημιά στον κινητήρα. «Μετά τις κατατακτήριες επέστρεψε το μονοθέσιο στο γκαράζ, βγάλαμε το κάλυμμα και ανακαλύψαμε τις ρωγμές. Κάναμε ακριβώς την ίδια διαδικασία πριν από τις κατατακτήριες και ήταν όλα εντάξει. Υπάρχουν μερικές ανωμαλίες στα δεδομένα μας. Πιστεύω πως θα είναι πολύ δύσκολο να τον χρησιμοποιήσουμε στο μέλλον».

Η Red Bull εκτός από τον κινητήρα του Φερστάπεν, ανησυχεί ιδιαίτερα για τον κινητήρα του Σέρτζιο Πέρεζ. Ο Μεξικανός ενεπλάκη στο χάος του πρώτου γύρου και εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα έπειτα από τη σύγκρουση με τον Βάλτερι Μπότας.

Ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, αποκάλυψε μετά το GP Ουγγαρίας πως η ομάδα του θα δεχθεί σίγουρα ποινές μελλοντικά στη σεζόν. «Πολύ φοβάμαι πως δεν πρόκειται να αποφύγουμε ποινές αργότερα στη χρονιά. Είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό για τη Honda και για εμάς. Το χειρότερο είναι πως είναι αποτέλεσμα ατυχημάτων που δεν έχουμε προκαλέσει εμείς».