Η Ferrari φέρεται να έχει αποφασίσει την αντικατάσταση της μονάδας ισχύος της F1-75 του Σαρλ Λεκλέρ αυτό το τριήμερο, κάτι που -αν επιβεβαιωθεί- θα αναγκάσει τον Μονεγάσκο να εκκινήσει από την τελευταία θέση του GP Βελγίου την Κυριακή.

Με δεδομένο ότι ο Σαρλ Λεκλέρ βρίσκεται 80 βαθμούς πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν στην κορυφή της βαθμολογίας, εννέα αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος, αυτό θα είναι ένα αποφασιστικό πλήγμα στις ελπίδες του 24χρονου οδηγού της Ferrari για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.

Η Scuderia πιθανότατα επέλεξε να προχωρήσει στην αντικατάσταση του κινητήρα του Λεκλέρ στο Βέλγιο επειδή η πίστα του Σπα προσφέρει αρκετές ευκαιρίες προσπέρασης σε σχέση π.χ. με το ολλανδικό Ζάντβουρτ που ακολουθεί στο πρόγραμμα. Έτσι, ο Μονεγάσκος θα προσπαθήσει να περιορίσει τη ζημιά πιο εύκολα στη βελγική πίστα – μιας και η χρήση και νέου κινητήρα από τον 24χρονο θα ήταν αναπόφευκτη, ως το τέλος της σεζόν.

Η αντικατάσταση της μονάδας ισχύος θα επιτρέψει, παράλληλα, στην ιταλική ομάδα να τοποθετήσει στο cavallino του Λεκλέρ το αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα που εξέλιξε το καλοκαίρι, καθώς και το ανανεωμένο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αν η απόφαση της Ferrari για την αλλαγή του κινητήρα επιβεβαιωθεί από τη FIA στη διάρκεια του τριημέρου, αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που ο Λεκλέρ θα παραταχθεί στο τέλος της σειράς εκκίνησης – μετά από την αντίστοιχη αλλαγή εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος του Μονεγάσκου στο GP του Καναδά. Επιπλέον, ο 24χρονος έχασε με προβλήματα αξιοπιστίας τις πολύ πιθανές νίκες στην Ισπανία και στο Αζερμπαϊτζάν, ενώ ήταν πρωτοπόρος στους δύο αυτούς αγώνες.

Δεδομένου ότι ο έτερος οδηγός της Scuderia, Κάρλος Σάινθ, δεν χρειάζεται να αλλάξει κινητήρα -μιας και τοποθέτησε φρέσκια μονάδα μετά τη φωτιά της Αυστρίας- ο Ισπανός θα φέρει πλέον τις ελπίδες της Ferrari για νίκη αυτό το τριήμερο. Κι αν τα καταφέρει, με τη βελτίωσή της απόδοσής του τους τελευταίους δύο μήνες, τότε διατηρήσει τις ελπίδες του να μπει και αυτός στη μάχη του φετινού τίτλου.

Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως και ο Μαξ Φερστάπεν κάποια στιγμή μέσα στο Φθινόπωρο θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει και τέταρτη μονάδα ισχύος, όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος πριν λίγες μέρες – γεγονός που θα στείλει και τον Ολλανδό στο τέλος της εκκίνησης σε όποιο GP η Red Bull Racing αποφασίσει να κάνει την αλλαγή αυτή.