Ιταλικό δημοσίευμα αναφέρει ότι ο πρώην διευθυντής του τμήματος κινητήρων της Mercedes, Άντι Κάουελ, είπε όχι σε πρόταση της Ferrari να αναλάβει εν λευκώ  το τμήμα κινητήρων της και να το αναδιοργανώσει σύμφωνα με τις επιθυμίες του.

Η Ferrari φέρεται, ότι έκανε πρόταση σε ένα από τα άτομα με καθοριστική συμβολή στην κυριαρχία της Mercedes στη Formula 1 από το 2014 έως σήμερα. Αυτό αναφέρεται σε δημοσίευμα ιταλικού site με ειδικότητα τα μηχανοκίνητα σπορ, το οποίο υποστηρίζει ότι πρόκειται για τον Άντι Κάουελ, πρώην διευθυντή του τμήματος κινητήρων της Mercedes στο Μπρίξγουορθ της Μεγάλης Βρετανίας.

Καμία εξήγηση για την άρνηση

Στο ίδιο δημοσίευμα αποκαλύπτεται ότι δεν πρόκειται να γίνει αυτή η πολύκροτη μεταγραφή, καθώς ο Βρετανός φέρεται να απέρριψε την πρόταση της Ferrari να αναλάβει το τμήμα κινητήριων μονάδων και να το αναδιοργανώσει εν λευκώ και σύμφωνα με τις επιθυμίες του. Πάντως δεν δίνεται καμία εξήγηση, γιατί αρνήθηκε ο Κάουελ την πρόταση των Ιταλών.

Ο Άντι Κάουελ αποχώρησε από τη Mercedes την 1η Ιουλίου με μία επίσημη ανακοίνωση, ότι θα συνεχίσει να συμβουλεύει τη γερμανική φίρμα έως τουλάχιστον στις αρχές του 2021 για ένα «σημαντικό μελλοντικό εγχείρημα». Μέχρι τώρα δεν έχει διευκρινιστεί αν πρόκειται για ένα καθαρά αγωνιστικό ή αυτοκινητιστικό project.

Φήμες για Aston Martin

Στα παρασκήνια ακούγεται πάντως έντονα, ότι ο Κάουελ θα καταλάβει πιθανότατα μία κορυφαία θέση στην Aston Martin, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας συμμετέχουν τόσον ο όμιλος Daimler όσο και ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, Τότο Βολφ. Μάλιστα από την 1η Αυγούστου ανέλαβε τη Γενική Διεύθυνση της Aston Martin ο Τομπίας Μερς, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της AMG!

O Eνρίκο Γκουαλτιέρι.

Στη Ferrari είναι πλέον υπεύθυνος κινητήρων από το 2019 και μετά ο Ενρίκο Γκουαλτιέρι. Η Scuderia είχε πέρυσι τα δυνατότερα μοτέρ μετά όμως τη μυστική συμφωνία της με τη FIA εκτιμάται ότι έχει εφέτος τα πιο αδύναμα! Ο Γκουαλτιέρι είναι 45 ετών και ξεκίνησε στη Ferrari το 2000 αμέσως μόλις αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο. Ο Ιταλός εργάζεται από το 2008 στον σχεδιασμό των κινητήρων Ferrari για τα μονοθέσια της Formula 1 και ανέβηκε αθόρυβα στην ιεραρχία μέχρι να αναλάβει μόνος του την ευθύνη του τμήματος, όταν έγινε ο Ματία Μπινότο διευθυντής της Scuderia.