Η Ferrari πιστεύει πως ορισμένες ομάδες της Formula που δεν είναι πολύ ανταγωνιστικές στη φετινή χρονιά θα αποτελέσουν έκπληξη το 2022.

Η Formula 1 μπαίνει σε μια νέα εποχή το 2022, με τις αλλαγές κανονισμών να αλλάζουν πολύ τα μονοθέσια. Στη σημερινή εποχή το σπορ έχει καθιερώσει το Budget Cap, το οποίο περιορίζει τις ομάδες στα χρήματα μπορούν να δαπανήσουν κάθε χρόνο.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Λοράν Μίκις, μίλησε στο racefans.net για το μέγεθος των αλλαγών στους κανονισμούς που έρχονται την επόμενη σεζόν. «Θα γίνει σε όλους ξεκάθαρο πως ξεκινάμε από λευκό χαρτί με τα νέα μονοθέσια. Έτσι θα το δούμε οι ομάδες και το σπορ. Γνωρίζουμε πως θα γίνουν αλλαγές και στην ανταγωνιστικότητα των ομάδων. Έχουν υπάρξει αλλαγές στο παρελθόν, έχουν γίνει αρκετές μεγάλες αλλαγές, αλλά όχι τέτοιου μεγέθους. Αλλά γνωρίζουμε πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ανακατευτεί το grid από πλευράς ανταγωνισμού και να δούμε εκπλήξεις».

Η Ferrari έχει επικεντρωθεί από τις αρχές του 2021 στο μονοθέσιο του 2022 έχοντας ξεκάθαρο στόχο να διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Παράλληλα εργάζεται σκληρά στη βελτίωση του κινητήρα της, καθώς από το 2022 θα ισχύσει το πάγωμα εξέλιξής τους.

Στη συνέχεια ο Μίκις μίλησε για τους τρεις άκρως σημαντικούς παράγοντες που θα κρίνουν την ταχύτητα των μονοθεσίων. «Ο συνδυασμός των αεροδυναμικών σχεδιασμών, ο τρόπος με τον οποία λειτουργούν με την ανάρτηση και φυσικά τα ελαστικά. Δεν πιστεύω πως όλα θα εξαρτηθούν από την απόδοση των ελαστικών. Μεγάλο ρόλο θα παίξει ο τρόπος λειτουργίας των τριών παραγόντων. Πιστεύω πως θα δούμε πολλές εκπλήξεις. Πιστεύω πως αρκετές ομάδες στο μέσον του grid θα αποτελέσουν εκπλήξεις. Είναι ένα ρίσκο αλλά και ταυτόχρονα ευκαιρία για όλους».

Η Ferrari έχει το πλεονέκτημα περισσότερου χρόνου στην αεροδυναμική σήραγγα σε σύγκριση με αντιπάλους όπως η Mercedes και η Red Bull. Όσο χαμηλότερα τερματίζει μια ομάδα στο πρωτάθλημα, έχει περισσότερο διαθέσιμο χρόνο δοκιμής στην αεροδυναμική σήραγγα σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2021.