Η Scuderia αποδείχθηκε αρκετά ανταγωνιστική και στο Μονακό και στο Μπακού, στα δύο πολύ αργά σιρκουί του πρωταθλήματος πριν το Hungaroring: ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε και τις δύο πολ ποζίσιονς -αν και βοήθησε και στις δύο περιπτώσεις το πρόωρο τέλος των δοκιμών κατάταξης- ενώ ο Κάρλος Σάινθ τερμάτισε δεύτερος στο Μονακό.

Από τότε, όμως, έχουν αλλάξει πολλά: η Scuderia έχει προχωρήσει σε ένα σημαντικό πακέτο αναβάθμισης της SF21, που είχε σκοπό κυρίως τη βελτίωση της διαχείρισης των ελαστικών – κάτι που αποδείχθηκε και στο τελευταίο GP, της Βρετανίας, στην πολύ υψηλής ταχύτητας πίστα του Σίλβερστοουν.

Παρότι, λοιπόν, η ιταλική ομάδα βελτίωσε σημαντικά την άντωση της SF21, βοηθώντας τον Λεκλέρ να αρπάξει την ευκαιρία να κερδίσει ώσπου να τον περάσει ο Λιούις Χάμιλτον τρεις γύρους πριν το τέλος, το μονοθέσιο της Ferrari δεν έχει απωλέσει τις αρετές της στις αργές στροφές – κυρίως στον ένα γύρο των δοκιμών κατάταξης.

«Είναι καλό να είναι κανείς αισιόδοξος, και πιστεύω ότι όλοι θέλουμε να είμαστε αισιόδοξοι μετά την τόσο καλή απόδοση που είχαμε στους τρεις τελευταίους αγώνες, για να είμαι ειλικρινής», είπε ο Λεκλέρ.

Ο Μονεγάσκος συνέχισε: «Από την άλλη, όμως, θέλουμε να είμαστε και ρεαλιστές. Έχουμε όλοι καλοί διάθεση, αλλά το να στοχεύουμε στη νίκη στην Ουγγαρία πιστεύω ότι είναι λίγο υπερ-αισιόδοξο. Ρεαλιστικά, θα είμαστε χαρούμενοι αν τερματίσουμε πίσω από τις δύο κορυφαίες ομάδες».

Πάντως, σε σχέση με την απόδοση της SF21 στις αργές και στις γρήγορες πιστες, ο Κάρλος Σάινθ έθεσε μια ενδιαφέρουσα παράμετρο: είπε ότι, με το σημερινό βαθμό εξέλιξης των μονοθεσίων και με την ισχύ της άντωσής τους, το Hungaroring δεν είναι πια μια αργή πίστα.

Ο Ισπανός είπε, συγκεκριμένα, ότι το Hungaroring «τελευταία έγινε στην ουσία μια πίστα μέσης ως υψηλής ταχύτητας, με αυτά τα αυτοκίνητα. Αν δείτε το Μονακό ή το Μπακού, έχουν στροφές δεύτερης και τρίτης ταχύτητας στο κιβώτιο. Όμως η πίστα της Βουδαπέστης, με την τρελή άντωση που παράγουν αυτά τα αυτοκίνητα, έχει ένα μεσαίο τμήμα που είσαι με 4η ή 5η ταχύτητα όλη την ώρα. Οπότε, δεν είναι μια αγνώς αργή πίστα όπως ήταν στο παρελθόν».

Και κατέληξε: «Δεν πιστεύω ότι θα είναι τόσο καλή πίστα για εμάς. Πιστεύω ότι θα είναι μια σπουδαία ευκαιρία να είμαστε πίσω από τις Red Bull και Mercedes, αλλά η άντωση ακόμα βασιλεύει και βλέπουμε από τα δεδομένα ότι αυτοί οι τύποι είναι μπροστά μας. Όπως είδαμε στο Σίλβερστοουν, με τα σκληρά ελαστικά ο Λιούις είχε λίγη παραπάνω ταχύτητα από εμάς και λογικά θα είναι μπροστά μας στην Ουγγαρία».