Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη με πολύ εντυπωσιακό και άνετο τρόπο, στο “σπίτι” της Ferrari, στην Ιταλία. 1-2 για την Red Bull καθώς ο Πέρεζ τερμάτισε στην 2η θέση, στο βάθρο και ο Λάντο Νόρις της McLaren τερματίζοντας τρίτος. Ναυάγιο για την Φεράρι, 6ος ο Λεκλέρ, δεν τερμάτισε ο Σάινθ.

Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε το τέλειο τριήμερο στο Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια. Μετά την pole της Παρασκευής, τη νίκη στο sprint race το Σάββατο, είδε πρώτος την καρό σημαία και στον αγώνα της Κυριακής. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull πήρε την δεύτερη νίκη του στον τέταρτο αγώνα της σεζόν.

Οι κόκκινοι ταύροι έκαναν το 1-2, με τον Σέρτζιο Πέρεζ να τερματίζει στην δεύτερη θέση μπροστά από τον Λάντο Νόρις, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε έξοδο του Λεκλέρ για να ανέβει στο βάθρο. Καταστροφικός αγώνας για τη Ferrari, με τον Μονεγάσκο να κατατάσσεται 6ος και τον Σάινθ να εγκαταλείπει. Στην 4η θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα του ο Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην Mercedes.

Στην κατάταξη των οδηγών, ο Μαξ Φερστάπεν με τον θρίαμβό του στην Ίμολα και τον εφιαλτικό αγώνα της Ferrari κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Σαρλ Λεκλέρ στους 27 βαθμούς.

Πού κρίθηκε η νίκη

Ο αγώνας κρίθηκε ουσιαστικά στην εκκίνηση. Με την πίστα να είναι βρεγμένη εξαιτίας της βροχής που είχε προηγηθεί άπαντες άρχισαν με ενδιάμεσα ελαστικά. Ο πρωτοπόρος Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε πολύ καλά, κάτι που δεν έκανε ο Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος είδε τους Σέρτζιο Πέρεζ και Λάντο Νόρις να τον προσπερνούν. Στον πρώτο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του λόγω επαφής του Ρικιάρντο με τον Σάινθ, o οποίος και εγκατέλειψε εφόσον κόλλησε στην αμμοπαγίδα.

Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε, τα πράγματα στις δύο πρώτες θέσεις δεν μεταβλήθηκαν. Λίγο πιο πίσω ο Λεκλέρ έκανε την κίνησή του και μπόρεσε στον 7ο γύρο να περάσει τον Νόρις για την 3η θέση. Εντυπωσιακός ήταν και ο Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος εκκίνησε 11ος, αλλά κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 5η θέση, τερματίζοντας εν τέλει 4ος.

Η πίστα στέγνωνε, η βροχή δεν ερχόταν και στον 19ο γύρο οι οδηγοί μπήκαν για σλικς ελαστικά (μέση γόμα). Ο Λεκλέρ καθυστέρησε έναν γύρο, μήπως καταφέρει να πετύχει το undercut, δίχως ωστόσο αποτέλεσμα. Στα μέσα του αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν ανέβασε ακόμη περισσότερο τον ρυθμό του, με τη διαφορά του από τον δεύτερο Πέρεζ να είναι πάνω από δέκα δευτερόλεπτα.

Η φάση του αγώνα
Από τον 50ο γύρο και μετά οι τρεις πρώτοι μπήκαν για δεύτερη φορά στα πιτς για να βάλουν μαλακή γόμα, με τον Λεκλέρ να κάνει την αρχή και να δίνει στη συνέχεια μία μίνι μάχη με τον Νόρις, προκειμένου να ανακτήσει τον 3η θέση και να επιτεθεί στον Πέρεζ.

Ο Σαρλ Λεκλέρ πλησίασε τον Μεξικανό οδηγό της Red Bull στο μισό δευτερόλεπτο επιχειρώντας να ανέβει στη δεύτερη θέση. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος υπέπεσε σε σοβαρό λάθος στον 53ο γύρο, όταν πάτησε άτσαλα πάνω σε ψηλό κερμπ, έκανε τετ-α-κε και προσέκρουσε ελαφρά στις μπαριέρες.

Στη συνέχεια μπήκε στα πιτς για αντικατάσταση του ρύγχους του με αποτέλεσμα να πέσει στην 9η θέση. Εν τέλει, ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε στην 6η θέση χάνοντας πολύτιμους πόντους.

Τι ακολουθεί

H Formula 1 ταξιδεύει σε ακόμη μία ήπειρο και μετακομίζει στις ΗΠΑ για την πέμπτη… στροφή της σεζόν. Από τις 6 έως τις 8 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί το Grand Prix στο Μαϊάμι. Πρόκειται για έναν αγώνα που άπαντες περιμένουν, καθώς η πίστα έχει μπει για πρώτη φορά στο καλεντάρι.

Εφόσον είναι ένα καινούργιο σιρκουί δεν αποκλείεται να υπάρξουν εκπλήξεις. Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι πως Red Bull και Ferrari θα μεταφέρουν την μονομαχία τους στη Φλόριντα.