Ο διευθυντής της Racing Point αποκάλυψε ότι ο Γερμανός πιθανότατα δεν θα έβγαζε τον αγώνα χωρίς φρέσκα λάστιχα, ενώ η ομάδα χαρακτήρισε σενάριο επιστημονικής φαντασίας, ότι το πιτ στοπ έγινε για να περάσει τον Χούλκενμπεργκ ο Στρολ.

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ολοκλήρωσε έβδομος μετά από εντυπωσιακή εμφάνιση το 70ο επετειακό Γκραν Πρι της Formula 1. Ωστόσο μέχρι λίγο πριν το τέλος φάνταζε πιθανό ένα πλασάρισμά του ακόμη και στην πεντάδα, το οποίο ωστόσο δεν έγινε εφικτό επειδή μπήκε ο Γερμανός για τρίτη φορά στα πιτ, κάτι που έμοιαζε ανεξήγητο εκείνη τη στιγμή.

Το μυστήριο έλυσε ο διευθυντής της Racing Point, Ότμαρ Στσάφναουερ, που δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό RTL τα εξής: «Το τρίτο πιτ στοπ του Χούλκενμπεργκ αιφνιδίασε και την ίδια την ομάδα, πολύ περισσότερο μόλις δέκα γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Ένιωσε πολύ ισχυρούς κραδασμούς και για την ακρίβεια στο πίσω αριστερό ελαστικό. Πιστέψαμε, ότι η αιτία θα μπορούσαν να είναι φουσκάλες στα ελαστικά».

Για λόγους ασφαλείας κλήθηκε λοιπόν ο Χούλκενμπεργκ στα πιτ για αλλαγή ελαστικών, ώστε να ολοκληρώσει τον αγώνα. Αργότερα ανακοίνωσε η Racing Point, ότι θα ήταν απίθανο να τελειώσει ο Γερμανός το Γκραν Πρι χωρίς την τρίτη αλλαγή ελαστικών. Εξαιτίας της έχασε αρχικά ο Χούλκενμπεργκ την πέμπτη θέση από τον Αλμπον με Red Bull, ενώ τον προσπέρασε και ο teammate του Λανς Στρολ, με αποτέλεσμα να τερματίσει έβδομος.

Ο Φερστάπεν υπέρ του Χούλκενμπεργκ

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφόρησαν αμέσως σενάρια, σύμφωνα με τα οποία δόθηκε η εντολή του τρίτου πιτ στοπ από την ομάδα προκειμένου να περάσει τον Χούλκενμπεργκ ο Στρολ, που είναι γιος του μεγαλομετόχου της Racing Point. Η απάντηση της τελευταίας σε αυτή τη θεωρία ήταν λακωνική και ανέφερε ότι «απ΄ ό,τι γνωρίζουμε δεν είναι ο Λόρενς Στρολ υπεύθυνος στρατηγικής στους αγώνες».

Πάντως ο Γερμανός επέστρεψε μετά από 252 ημέρες στη Formula 1 και εντυπωσίασε φίλους και αντιπάλους με το καλημέρα. Μάλιστα ο Φερστάπεν δήλωσε ότι του αξίζει σίγουρα μία θέση στο grid, καθώς «ανήκει στο Top 10 των καλύτερων οδηγών της Formula 1».