Στο… Πριγκιπάτο τους: Ο poleman Λεκλέρκ δεν εκκίνησε ποτέ λόγω… Φεράρι και ο Μαξ Φερστάπεν έκανε περίπατο στο Μονακό, παίρνοντας τη νίκη και την πρωτοπορία στη βαθμολογία! Δεύτερος ο Σάινθ, συμπλήρωσε το βάθρο ο Νόρις.

Νομίζεις πως τα έχεις δει όλα τα τελευταία (πολλά) χρόνια. Πως εξαντλήθηκε το ρεπερτόριο, πως δε μένει κάτι άλλο να γίνει, πως, πραγματικά, το έχουν τερματίσει προ πολλού.

Κι όμως, η Φεράρι έχει πάντα τον τρόπο να τραβάει πένθιμο λαγό από το καπέλο- ή το κράνος: ο poleman Λεκλέρκ επί 20τόσες ώρες άκουγε τους μηχανικούς του να λένε- και να διαβεβαιώνουν τους πάντες- πως το μονοθέσιό του μετά την… στούκα στο τέλος των κατατακτήριων δοκιμών είναι εντάξει και δε χρειάζεται αλλαγή κιβωτίου ή δεν έχει πρόβλημα στο σασί και θα ξεκινήσει κανονικά από την 1η θέση τον αγώνα της Κυριακής.

Εν τέλει, επειδή για την Φεράρι μιλάμε, το έκαναν το θαύμα τους: λίγο πριν την εκκίνηση εντοπίστηκε πρόβλημα στο ημιαξόνιο («απόρροια», κατά πάσα πιθανότητα, του κιβωτίου) και ο Λεκλέρκ όχι μόνο δεν πήγε στο P1, αλλά έμεινε στα πιτ και δεν είδε ποτέ τα κόκκινα φώτα να σβήνουν!

Ο (δεύτερος χθες) Μαξ Φερστάπεν είπε ένα εκκωφαντικό «γράτσιε» προς την πλευρά της Σκουντερία, κράτησε εύκολα πίσω του τον Μπότας στην εκκίνηση και έκτοτε έκανε μια ωραιότατη, άκρως βαρετή για τους τηλεθεατές, βόλτα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας και πήρε πανεύκολα τη νίκη. Έτσι, με αυτούς τους 25 βαθμούς, και το αγωνιστικό… χάλι του Χάμιλτον σήμερα, πέρασε πρώτος στη βαθμολογία και απέδειξε εμπράκτως πως φέτος θα πουλήσει πολύ ακριβά το ταλαντούχο τομάρι του.

Ο σταθερότατος (και ολοένα και πιο γρήγορος στο νέο του κόκπιτ…) Κάρλος Σάινθ πήρε τη 2η θέση και έσωσε, εν μέρει, την Κυριακή της Φεράρι με το καλύτερο αποτέλεσμά του από την στιγμή που πήγε στην Κόκκινη, ενώ ο Λάντο Νόρις συνεχίζει τα μικρά του θαύματα σε κάθε πίστα και συμπλήρωσε το βάθρο.

Περισσότερα σε λίγο…