Ο Σέρχιο Πέρεζ επέστρεψε στην πρώτη θέση στις τρίτες δοκιμές του Μπακού. Πίσω του ο Λεκλέρ με διαφορά 70 χιλιοστών και ο Μάξ Φερστάπεν ακόμη πιο πίσω με 3 δέκατα.

Στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές του GP του Αζερμπαϊτζάν, 8ου φετινού γύρου της Formula 1, οι τέσσερις πρωτοπόροι των Red Bull Racing και Ferrari βγήκαν στην πίστα με σετ αποκλειστικά μαλακής γόμας – ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών που ξεκινούν στις 17:15 (ώρα Ελλάδας).

Ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη RB18 και ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari F1-75 εναλλάσσονταν στην κορυφή σε όλη σχεδόν τη διάρκεια της ωριαίας διαδικασίας – η οποία καθυστέρησε για 15 να ξεκινήσει προκειμένου να ολοκληρωθούν κάποιες επιδιορθώσεις στη μπαριέρα της στροφής 1, εξαιτίας ατυχήματος στον αγώνα της Formula 2 που προηγήθηκε.

Στο τελευταίο 15λεπτο, στους τελευταίους γρήγορους γύρους των πρωτοπόρων και με έντονο κυκλοφοριακό από όλα τα μονοθέσια στην πίστα, επικεφαλής βρισκόταν ο Λεκλέρ. Πάντα με τη μαλακή γόμα για όλους, ο Φερστάπεν τον πλησίασε στο ένα δέκατο, αλλά ο Μονεγάσκος απάντησε με έναν νέο γύρο, τέσσερα δέκατα ταχύτερο του Ολλανδού.

Τότε ο Πέρεζ, συνεχίζοντας την εξαιρετική του φετινή φόρμα, απάντησε με το 1:43.170 που αποτελεί τον καλύτερο χρόνο του διημέρου, και τον έφερε 70 χιλιοστά εμπρός από τον Λεκλέρ. Ο Φερστάπεν προσπάθησε ξανά, έκανε τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο τμήμα της πίστας, αλλά ο γύρος του χάλασε από το κυκλοφοριακό που ο Ολλανδός χαρακτήρισε «απίστευτο».

Πίσω από τον Κάρλος Σάινθ, που έμεινε τέσσερα δέκατα μακριά από την κορυφή, η McLaren αναδείχθηκε σε τρίτη δύναμη σήμερα με την 5η θέση του Λάντο Νόρις και την 6η του Ντάνιελ Ρικιάρντο – που χωρίστηκαν από μισό δέκατο μεταξύ τους.

Η Alpha Tauri παρέμεινε ψηλά με τον 7ο χρόνο του Πιέρ Γκασλί, αλλά αντίθετα πτωτική ήταν σε σχέση με χθες η απόδοση των Mercedes και Alpine. Η πρώτη προσπάθησε να βρει λύσεις στα προβλήματα ρυθμίσεων της W13, αλά προφανώς ανεπιτυχώς, καθώς πέραν του ότι οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον υπέφεραν από τις έντονες αναπηδήσεις, ανέφεραν και οι δύο προβλήματα πρόσφυσης της ουράς του «ασημένιου βέλους».

Στο τελευταίο 15λεπτο, επίσης, ο γρήγορος γύρος αρκετών οδηγών χάλασε από τις κίτρινες σημαίες για την έξοδο του Βάλτερι Μπότας, που μπλόκαρε τα φρένα στη στροφή 2 και χρειάστηκε να βάλει δύο φορές όπισθεν για να επαναφέρει την Alfa Romeo του στην πίστα.

Θυμίζουμε ότι οι δοκιμές κατάταξης του GP του Αζερμπαϊτζάν θα ξεκινήσουν στις 17:15, αντί για τις 17:00 που ήταν αρχικά προγραμματισμένες, ως συνέπεια της καθυστέρησης και της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών.