Ποια Φεράρι και ποιος Φερστάπεν; Ο Σέρχιο Πέρεζ μ’ έναν εκπληκτικό τελευταίο γύρο πήρε την πρώτη του pole position στην καριέρα του στην F1, αφήνοντας πίσω του στην Τζέντα Λεκλέρκ-Σάινθ-Φερστάπεν. «Τραγωδία» για τον Χάμιλτον, τρομακτικό ατύχημα ο Σουμάχερ.

Mama mia ένας Πέρεζ! Μετά από 219 grand prix ο Σέρχιο Πέρεζ χάλασε το… πάρτι της Scuderia στη Τζέντα και πήρε την πρώτη pole position στην καριέρα του αφήνοντας πίσω Λεκλέρκ – Σάινθ και Φερστάπεν.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το πρώτο σοκ ήρθε στο Q1 καθώς για πρώτη φορά μετά από έναν αγωνιστικό αιώνα, ο Λιούις Χάμιλτον, για καθαρά αγωνιστικούς λόγους έμεινε εκτός Q2 μετά το 2009 και το Σίλβερστοουν όπου τότε έτρεχε με την McLaren. Έτσι ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα έχει ένα… βουνό μπροστά του την Κυριακή στην μέτρια Mercedes για τα δεδομένα της 8 φορές πρωταθλήτριας.

Το δεύτερο και μεγαλύτερο σοκ ήρθε στο Q2, αφού ο Μικ Σουμάχερ πάτησε λάθος στο κερμπ και είχε σφοδρή σύγκρουση στις μπαριέρες που έκοψε την ανάσα όσων βρίσκονταν ή παρακολουθούσαν τις κατατακτήριες. Ωστόσο ο νεαρός Γερμανός είναι καλά στην υγεία του και απλά έκανε τις απαραίτητες εξετάσεις.

Στα αμιγώς αγωνιστικά και πάλι η McLaren βελτίωσε κάπως τους χρόνους της αλλά αυτό δε τη βοήθησε να μπει στη δεκάδα. Στην οποία ο Σέρχιο Πέρεζ έκανε επιτέλους αυτό που ονειρευόταν εδώ και 219 grand prix και έγινε ο πρώτος Μεξικάνος pole man στην ιστορία.

Πίσω του ήταν οι δύο Ferrari που συνέχισαν την καλή πορεία τους και το hype μετά το 1-2 στο Μπαχρέιν. Ωστόσο για την pole και το 1-2 στις κατατακτήριες θα πρέπει να περιμένουν λίγο ακόμα. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε 4ος βελτιώνοντας μάλιστα τον χρόνο του στην τελευταία του προσπάθεια, ενώ για την Mercedes που ψάχνει τα πατήματά της η 6η θέση του Ράσελ, μπροστά από τον υπέροχο Οκόν, μοιάζει με αγωνιστική όαση.

Τέλος την δεκάδα έκλεισαν οι Αλόνσο, Μπότας (λες και είναι άλλος οδηγός μετά το… αντίο στην πρωταθλήτρια), Γκασλί αλλά και ο τρομερός Δανός, Μάγκνουσεν με την Haas. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Τσουνόντα είναι τελευταίος λόγω προβλήματος στο μονοθέσιό του.