Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο Μαϊάμι και πανηγύρισε την δεύτερη του σερί νίκη και τρίτη συνολικά στο πρωτάθλημα της Formula 1. Στη δεύτερη θέση ο Λεκλέρ και στην τρίτη ο Σάινθ.

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο Grand Prix του Μαϊάμι. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής άρπαξε από τον Λεκλέρ την πρώτη θέση από νωρίς και πανηγύρισε τη δεύτερη του σερί νίκη και τρίτη συνολικά στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.

Ο Μονεγάσκος οδηγός, ο οποίος δεν αξιοποίησε την pole position, τερμάτισε στην δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Κάρλος Σάινθ, ο οποίος έδωσε μάχη με τον Σέρτζιο Πέρεζ. Στις θέσεις 5-6 αντίστοιχα οι Ράσελ και Χάμιλτον, σε ένα καλό τριήμερο για τις Mercedes.

Πού κρίθηκε η νίκη
Η Ferrari στην σχάρα της εκκίνησης είχε το 1-2, με τον Λεκλέρ και τον Σάινθ. Γρήγορα, όμως το προβάδισμα αυτό της Scuderia έσπασε. Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον Κάρλος Σάινθ με αποτέλεσμα να προσπεράσει τον Ισπανό στην πρώτη στροφή του αγώνα.

Ήταν κομβικό κομμάτι του αγώνα, καθώς ο Σάινθ θα μπορούσε να κρατήσει τον Φερστάπεν πίσω του και να τον καθυστερήσει, προκειμένου να χτίσει διαφορά ο πρωτοπόρος Λεκλέρ. Ωστόσο, το σχέδιο “έσπασε” από τον Μαξ, ο οποίος είχε ανοιχτό πεδίο προς τον Μονεγάσκο. Ο Ολλανδός, αφού νίκησε το δεύτερο μονοθέσιο της Ferrari, διατηρούσε τέτοια απόσταση από τον Λεκλέρ, προκειμένου να μην φθείρει τα ελαστικά του.

Στον 8ο γύρο ο Φερστάπεν κάνοντας την χρήση του DRS πέρασε με σχετική άνεση τον Λεκλέρ και πήρε από πολύ νωρίς την πρωτοπορία στο Μαϊάμι. Στην αρχή ο Μονεγάσκος έμενε κοντά στον Φερστάπεν, αλλά προς τον 20ο γύρο η διαφορά είναι διευρυνθεί στα τέσσερα δευτερόλεπτα. Οι επικεφαλής μπήκαν προς τον 25ο γύρο στα πιτς για να βάλουν την σκληρή γόμα με τον Φερστάπεν να διατηρεί το προβάδισμά του. Μετά και την αποχώρηση του safety car, ο Φερστάπεν κράτησε την κορυφ’η.

Η φάση του αγώνα

Στον 40ο γύρο ο Φερστάπεν κρατούσε το προβάδισμά του έχοντας απόσταση περίπου επτά δευτερολέπτων. Σε αυτό το σημείο ο Λάντο Νόρις είχε ένα ατύχημα έπειτα από επαφή του με τον Γκασλί. Αυτό το συμβάν επέφερε και το αυτοκίνητο ασφαλείας, προκειμένου το μονοθέσιο της McLaren να μεταφερθεί εκτός πίστας.

Αυτό το γεγονός εκμηδένισε τις διαφορές, ο Ράσελ μπήκε για το πρώτο του πιτ στοπ, ενώ για το δεύτερο ο Σέρτζιο Πέρεζ. Κάπως έτσι, οι διαφορές εκμηδενίστηκαν. Όταν το safety car αποχώρησε, ο Φερστάπεν μπόρεσε να κρατήσει την πρώτη θέση, ενώ ο Μεξικανός της Red Bull επιτέθηκε στον Σάινθ, τον οποίο δεν μπόρεσε να περάσει.

Πιο πίσω μάχη έδωσαν ο Ράσελ και ο Χάμιλτον, ενώ και οι δύο προσπέρασαν τον Μπότας, ο οποίος ακούμπησε λίγο στον τοίχο. Τελικά, ο νεαρός Βρετανός πιλότος πήρε την 5η θέση από τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή.

Τι ακολουθεί

Η Formula 1 επιστρέφει στην Ευρώπη. Η μάχη ανάμεσα σε Red Bull και Ferrari θα μεταφερθεί στην Ισπανία και στην Καταλονία. Αυτός θα είναι ο έκτος αγώνας της σεζόν και ο δεύτερος επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το τριήμερο θα ξεκινήσει με τις ελεύθερες δοκιμές στις 20 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί στις 22 Μαΐου.