Απρόσμενη χαρακτήρισε την Pole Position στην Αυστραλία ο Σαρλ Λεκλέρ και δήλωσε πως περιμένει ταχύτερη την Red bull στον αυριανό αγώνα (10/04).

Ο Μονεγάσκος πιλότος της Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ πέτυχε τον ταχύτερο γύρο και στις δύο προσπάθειες των πρωτοπόρων στην τρίτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης, πριν και μετά το ατύχημα του Φερνάντο Αλόνσο. Ήταν κάτι που, όπως είπε, δεν το περίμενε μετά τις «μπερδεμένες» για τη Scuderia χθεσινές ελεύθερες δοκιμές στο σιρκουί της Μελβούρνης.

Μετά την πρώτη πολ ποζίσιον της Scuderia στη Μελβούρνη από το 2007 και τον Κίμι Ράικονεν, ο Λεκλέρ είπε: “Ήταν ωραία η αίσθηση [της πολ ποζίσιον], ειδικά με το δεδομένο ότι αυτή είναι μια πίστα στην οποία πάντα πάσχιζα στο παρελθόν προσωπικά ως οδηγός. Δεν ξέρω, μάλλον δεν μου ταιριάζει κιόλας.

»Αυτό το τριήμερο δουλέψαμε πολύ σκληρά. Ήταν λίγο μπερδεμένα τα πράγματα στις τρεις ελεύθερες δοκιμές, για μένα. Έκανα ορισμένους γύρους, αλλά ποτέ δεν κατάφερα να συνθέσω έναν καλό. Οπότε νιώθω υπέροχα”, συμπλήρωσε ο Μονεγάσκος.

“Το αυτοκίνητο είναι καλό στην αίσθηση, αλλά η Red Bull ήταν πολύ γρήγορη στις δεύτερες δοκιμές, στις συστοιχίες γύρων. Οπότε μας εξέπληξε η ταχύτητά μας στις δοκιμές κατάταξης. Όλα είναι πιθανά αύριο, χρειάζεται μόνο να κάνουμε καλή εκκίνηση και τότε ίσως καταφέρουμε να κρατήσουμε αυτή την πρώτη θέση”.

Τα πράγματα, ωστόσο, δεν κύλησαν εξίσου καλά για τον ομόλογό του, Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός δεν πρόλαβε για λίγα μέτρα να ολοκληρώσει τον πρώτο του γύρο στο Q3 λόγω της κόκκινης σημαίας για το ατύχημα του Αλόνσο. Και στη δεύτερή του προσπάθεια, ένα μικρό οδηγικό λάθος τον άφησε στη φτωχή 9η θέση της εκκίνησης.

Πέραν αυτών, ο Λεκλέρ είπε ότι αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα -όπως όλοι οι οδηγοί- με την ορατότητα στο τέλος των σημερινών κατατακτήριων δοκιμών της Μελβούρνης, λόγω της δύσης του ήλιου. Το πρόβλημα προέκυψε λόγω της καθυστέρησης περίπου μισής ώρας από τα ατυχήματα των Λατίφι-Στρολ και Αλόνσο.

“Ειλικρινά, στο Q2 πήρα μεγάλα ρίσκα διότι δεν είχα ιδέα που βρισκόταν τα όρια της πίστας. Απλά μαντεύαμε κάπως, και με το ρυθμό του τριημέρο ξέρεις λίγο ως πολύ ότι απλά πρέπει να στρίψεις ‘εδώ’. Οπότε, έλαβα μια πιο σκούρα ζελατίνα, και στο πρώτο μέρος του Q3 εμφανίστηκαν κάποια σύννεφα, που ήταν τέλειο. Όμως στο δεύτερο γύρο το φρενάρισμα για την πρώτη στροφή ήταν πολύ, πολύ δύσκολο. Ακόμα και η σκουρότερη ζελατίνα που είχα δεν ήταν αρκετή, καθώς θα ήταν πολύ σκοτεινά στα άλλα σημεία της πίστας όπου η ήλιος κρυβόταν από τα σύννεφα”, κατέληξε.