Η Mercedes πιστεύει πως είχε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει το GP ΗΠΑ, αν είχε ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική με τον Λιούις Χάμιλτον στον αγώνα.

Η Formula 1 επέστρεψε στις ΗΠΑ, με τον αγώνα στο Circuit of the Americas να έχει για ακόμα μια φορά πρωταγωνιστές τους Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον. Οι δύο οδηγοί ήρθαν δίπλα-δίπλα στην εκκίνηση, με αυτόν της Mercedes να στρίβει στην πρώτη θέση. Όμως η Red Bull έχοντας δύο μονοθέσια στη μάχη, έπαιξε άψογα το παιχνίδι της στρατηγικής και έφερε τον Φερστάπεν σε θέση ισχύος, φτάνοντας σε ακόμα μία νίκη στο 2021.

Από τη μεριά της η Mercedes προσπάθησε να πάει όσο πιο μακριά γινόταν με τον Χάμιλτον, ώστε να μπορέσει να επιτεθεί στο τέλος του αγώνα. Όμως η απόδοση των ελαστικών της Red Bull δεν έπεσε δραματικά, με τον Ολλανδό να κατακτά τη νίκη για μόλις ένα δευτερόλεπτο διαφορά.

Ο επικεφαλής μηχανολογίας της Mercedes, Άντριο Σόβλιν, εξήγησε μετά το τέλος του αγώνα πως χάθηκε η νίκη για την ομάδα του και το πώς η φθορά έπαιξε το ρόλο της. «Ρεαλιστικά, η νίκη χάθηκε όταν η Red Bull μπήκε νωρίς στα pit. Με βάση το γεγονός πως δυσκολευτήκαμε με τη μέση γόμα, δεν θα μπαίναμε ποτέ τόσο γρήγορα ώστε να κρατήσουμε την πρωτοπορία. Με τον τρόπο αυτό, θα επηρεάζαμε τον αγώνα μας. Όμως έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, αν μπαίναμε νωρίς θα πετύχαινε. Όμως έπρεπε εμείς να ρίξουμε την πρώτη ζαριά και να περιμένουμε να δούμε αν θα μπορούσε ο Λιούις να κρατήσει πίσω τον Μαξ».

Στη συνέχεια, ο Σόβλιν εξήγησε πως η πτώση της απόδοσης της W12 οφειλόταν στις υψηλές θερμοκρασίες. «Πιστεύαμε πως ήμασταν σε μια πολύ καλή κατάσταση στην αρχή του τριημέρου. Ξέραμε όμως πως είχαμε ανεβάσει απόδοση στους κινητήρες μας και πως ο Μαξ είχε θέματα με την κίνηση. Η εικόνα του FP2 ήταν η πραγματική. Όσο πιο υψηλές ήταν οι θερμοκρασίες, τόσο περισσότερο δυσκολευτήκαμε. Αυτό που είδαμε στο FP2 συνεχίστηκε το Σάββατο και την Κυριακή. Ήταν η πραγματική εικόνα».

Μετά το GP ΗΠΑ, ο Φερστάπεν αύξησε τη διαφορά στο Πρωτάθλημα Οδηγών στους 12 βαθμούς έναντι του Χάμιλτον, ενώ η Red Bull Racing μείωσε τη διαφορά στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στους 23.