Ο Λιούις Χάμιλτον έχανε μέχρι και επτά δέκατα στο γύρο, έπειτα από τη ζημιά που υπέστη κατά τη διάρκεια του GP Αυστρίας.

Το GP Αυστρίας είναι ένας αγώνας τον οποίο θα ήθελε να ξεχάσει ο Λιούις Χάμιλτον μετά από μια πολύ φτωχή 4η θέση. Ο Βρετανός στο πρώτο stint δεν κατάφερε να περάσει εύκολα τον Λάντο Νόρις, όμως όταν το έκανε ήταν σχεδόν 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν.

Μετά την αλλαγή ελαστικών του, ο Βρετανός είχε συνομιλία με την ομάδα, η οποία τον ενημέρωσε πως υπάρχει ζημιά στο πίσω αριστερά μέρος του μονοθεσίου. Ο Χάμιλτον το επιβεβαίωσε λέγοντας πως το μονοθέσιο δεν συμπεριφέρεται καθόλου καλά.

Σε εκείνο το σημείο, τον έφτασε ο Βάλτερι Μπότας και η Mercedes έδωσε εντολή στους οδηγούς της να αλλάξουν θέση. Η ομάδα τον έφερε για νέα αλλαγή ελαστικών, όμως η κατάσταση δεν άλλαξε, μένοντας πολύ μακριά από τη διεκδίκηση του βάθρου.

Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βόλφ, μετά τον αγώνα μίλησε για τον αγώνα του Χάμιλτον, ο οποίος καταστράφηκε από τη ζημιά. «Δεν είδαμε κάποιο λάθος από τον οδηγό. Αυτό που έγινε ήταν αποτέλεσμα του φορτίου που δέχθηκε το μονοθέσιό μας. Είχαμε αρκετά μεγάλη έλλειψη απόδοσης και αυτό δεν επέτρεπε στα ελαστικά να φτάσουν στο τέλος».

Ο επικεφαλής μηχανολογίας πίστας της Mercedes, Άντριου Σόβλιν, αποκάλυψε το μέγεθος της ζημιάς στη W12 του Χάμιλτον. «Η απώλεια κάθετης δύναμης ήταν γύρω στα έξι με επτά δέκατα στο γύρο και όλα είχαν προέλθει από το πίσω μέρος. Η ισορροπία εξαφανίστηκε, το μονοθέσιο γλιστρούσε και είχαμε περισσότερη φθορά. Η ζημιά έγινε στο πάτωμα κοντά στον διαχύτη του μονοθεσίου. Ήταν εκνευριστικό γιατί και από πλευράς απόδοσης δεν πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε και είχαμε ζημιά στο μονοθέσιο».

Με την 4η θέση του Χάμιλτον και τη νίκη του Φερστάπεν, ο Χάμιλτον πλέον βρίσκεται 32 βαθμούς πίσω από τον Ολλανδό της Red Bull στο πρωτάθλημα.