Ο Σέρτζιο Πέρεζ καρδιοχτύπησε, όμως τα ελαστικά της Racing Point του άντεξαν 48 ολόκληρους γύρους και ο Μεξικανός τερμάτισε δεύτερος στην Τουρκία αποδεικνύοντας και πάλι ότι αξίζει μία θέση σε κάποια ομάδα της Formula 1 και του χρόνου!

Ο Σέρτζιο Πέρεζ αμφέβαλε αν θα έβγαζαν τα ελαστικά της Racing Point του 48 γύρους στο Γκραν Πρι Τουρκίας, τελικά όμως τα κατάφερε. Όπως δήλωσε ωστόσο και ο ίδιος, επρόκειτο για μία κατάσταση για γερά νεύρα, καθώς τα λάστιχα είχαν φθαρεί ανεπανόρθωτα. «Είπα στην ομάδα του στην ενδοεπικοινωνία, ότι έναν γύρο ακόμη και τα ελαστικά θα είχαν σκάσει. Στο τέλος ήταν οι κραδασμοί πραγματικά έντονοι», αποκάλυψε ο Μεξικάνος.

Ο οδηγός της Racing Point τερμάτισε στην Κωνσταντινούπολη δεύτερος πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον, καθώς βρισκόταν σε αυτή τη θέση ουσιαστικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ωστόσο παραλίγο να την χάσει στον τελευταίο γύρο από την επίθεση του Σαρλ Λεκλέρ. «Δεν γνώριζα ότι ήταν τόσο κοντά», είπε ο Πέρεζ και μίλησε για μία «ωραία μονομαχία», ενώ πρόσθεσε ότι «με προσπέρασε στην είσοδο της στροφής 10, όμως απάντησα στη στροφή 12». Χάρη στην αντεπίθεσή του, διατήρησε ο Πέρεζ τη δεύτερη θέση μπροστά από τον τρίτο Σεμπάστιαν Φέτελ, που εκμεταλλεύθηκε το οδηγικό λάθος του Λεκλέρ και προσπέρασε την ύστατη στιγμή τον Μονεγάσκο teammate του.

Τέταρτος στο πρωτάθλημα οδηγών

Ο ίδιος ο Πέρεζ οδήγησε αλάνθαστα και έκανε εξαιρετική διαχείριση ελαστικών, κάτι που τον διακρίνει γενικότερα. «Η συντήρηση των ελαστικών στην αρχή ήταν το κλειδί σε αυτό το Γκραν Πρι. Στο τέλος πέσαμε χαμηλότερα, πήραμε ωστόσο ένα καλό αποτέλεσμα. Ήταν ένας χαοτικός αγώνας με ένα δυνατό αποτέλεσμα για εμάς. Και ο Λιούις ήταν σήμερα εξαιρετικά δυνατός», τόνισε ο οδηγός της Racing Point.

Με τη δεύτερη θέση του στην Τουρκία ανέβηκε ο Μεξικάνος στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών πίσω από τους Χάμιλτον, Μπότας και Φερστάπεν. Μάλιστα έχει συγκεντρώσει τους 68 από τους συνολικά 100 βαθμούς του μετά το καλοκαίρι και σε μόλις οκτώ αγώνες. Ο Πέρεζ αποτελεί τον μοναδικό οδηγό εφέτος εκτός του Λιούις Χάμιλτον που έχει πάρει πόντους σε κάθε αγώνα που συμμετείχε.

Η ειρωνεία της τύχης είναι ότι του χρόνου θα αντικατασταθεί από τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη σημερινή του ομάδα, που θα μετονομαστεί σε Aston Martin. Σίγουρα η δεύτερη θέση του και η σταθερότητά του μπορεί να τον βοηθήσουν να βρει μία θέση στη Formula 1 και του χρόνου. Ο ίδιος υπογραμμίζει πάντως ότι «πρέπει να έχεις καλή απόδοση βδομάδα με βδομάδα, επειδή είσαι τόσο καλός όσο στον τελευταίο αγώνα σου. Γι αυτό είναι σημαντικό να αποχωρείς από την ομάδα ενώ βρίσκεσαι σε μεγάλη φόρμα. Τα υπόλοιπα δεν εξαρτώνται από εμένα».