Ο Σέρχιο Πέρεζ δήλωσε ότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι πλέον ένας απολύτως ολοκληρωμένος οδηγός που αποδίδει σταθερά στο υψηλότερο επίπεδο, και μίλησε για τη δυσκολία να βρίσκεται δίπλα του στην ίδια ομάδα.

Μετά τον Φερνάντο Αλόνσο, ήταν η σειρά του Σέρχιο Πέρεζ να εξάρει την απόδοση του Μαξ Φερστάπεν στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1. Ο Μεξικανός είπε ότι ο Ολλανδός αποδίδει πλέον σταθερά στο υψηλότερο επίπεδο και πως είναι ο οδηγός με τα λιγότερα λάθη φέτος – ενώ μίλησε και για τη δική του προσαρμογή στο δεύτερο μονοθέσιο της Red Bull Racing και στο γκαράζ δίπλα στον Μαξ.

Ο Πέρεζ είχε εμφανώς μια δύσκολη προσαρμογή στη φετινή RB16B-Honda και, παρότι κέρδισε στο Αζερμπαϊτζάν, έκανε ξανά μια «κοιλιά» στην απόδοσή του – μέχρι το GP Τουρκίας, όπου είχε παρεμφερή ρυθμό με τον Φερστάπεν και ανέβηκε μαζί του στις πλευρικές θέσεις του βάθρου.

Τώρα, ο Μεξικανός καλείται να ανεβάσει το επίπεδό του, να ανταγωνιστεί τον Λιούις Χάμιλτον και να βοηθήσει τον Ολλανδό στην κατάκτηση του φετινού τίτλου – ο Φερστάπεν προηγείται του Βρετανού με διαφορά έξι βαθμών, έξι αγώνες πριν το τέλος της σεζόν.

“Δεν είναι εύκολο να είμαι στην ίδια ομάδα με τον Μαξ, διότι έχει γίνει ένα με το αυτοκίνητο. Αποδίδει, ειλικρινά, σε πολύ υψηλό επίπεδο”, είπε ο Πέρεζ για τον Φερστάπεν. “Είναι ο οδηγός της χρονιάς, για να πω την αλήθεια, μέχρι στιγμής. Διότι νομίζω ότι έχει κάνει τα λιγότερα λάθη από όλους.

Έχει καταφέρει να κάνει όσα πρέπει με απόδοση του πιο υψηλού επιπέδου. Και σε αυτό ακριβώς το επίπεδο με εκπλήσσει πώς καταφέρνει να αποδίδει σταθερά. Δεν νομίζω ότι έχει κάποια αδυναμία – καμία προφανή, τουλάχιστον’, συμπλήρωσε ο 31χρονος.

Ο Πέρεζ πήρε φέτος τη δεύτερή του μεγάλη ευκαιρία σε μια κορυφαία ομάδα -μετά τη McLaren το 2013- και πρόσφατα η RBR ανακοίνωσε την επέκταση του συμβολαίου του και για το 2022. Μιλώντας για τη δυσκολία της προσαρμογής του στην ομάδα του Μίλτον Κινς, είπε: “Έχουμε ένα μοναδικό αυτοκίνητο, από την άποψη ότι δεν υπήρξε εύκολο. Είναι διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο έχω οδηγήσει.

Ορισμένα αυτοκίνητα είναι πιο εύκολα να προσαρμοστείς σε αυτά, και ορισμένοι οδηγοί είναι ικανότεροι να προσαρμόζονται. Δεν είναι μυστικό [ότι η Red Bull είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο], αλλά πρέπει να είσαι πολύ δυνατός πνευματικά μετά από κάθε ημέρα – και πιστεύω ότι αυτή είναι μία από τις δυνάμεις μου: να παίρνω το μέγιστο από το αυτοκίνητο και από κάθε αγώνα.

Είχα μια δύσκολη διαδικασία προσαρμογής στο αυτοκίνητο, αλλά τίποτα το δραματικό. Είναι προφανώς ένα πολύ καλό σύνολο και αρκετά ανταγωνιστικό, και ο Μαξ δείχνει ότι είναι -αν όχι το καλύτερο- ένα από τα καλύτερα στην πίστα”, κατέληξε ο “Τσέκο”.