Στο πρώτο grand prix της σεζόν η Red Bull δεν κατάφερε να φτάσει στη γραμμή τερματισμού αλλά εν όψει Τζέντα φαίνεται πως βρήκε τη λύση.

Ο Κριστιάν Χόρνερ τόνισε για τις αλλαγές:

«Κάναμε γύρους στις χειμερινές δοκιμές με διαφορετικά φορτία καυσίμου. Ήταν παράξενο αυτό που έγινε γιατί δεν το είχαμε ξαναδεί. Ελπίζουμε με τις αλλαγές που κάναμε να έχουν λυθεί τα προβλήματα. Αυτό που έγινε στα μονοθέσιά μας είναι πως το νέο καύσιμο Ε10 δημιούργησε ένα κενό ανάμεσα στο θάλαμο καύσης και στο ντεπόζιτο. Έτσι δεν μπορούσε να περάσει το καύσιμο όπως έπρεπε, κάτι που είναι πολύ εκνευριστικό.

Το πρόβλημα με τα φρένα έγινε επειδή στις χειμερινές δοκιμές δεν είχαμε δεδομένα όπου μονοθέσιό μας ακολουθούσε άλλο επί 20 γύρους. Όταν είχαμε καθαρό δρόμο μπροστά μας δεν είχαμε πρόβλημα. Επίσης στο τελευταίο pit-stop ένα στοιχείο της ανάρτησης προκάλεσε ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης. Η ζημιά προκλήθηκε όταν το μονοθέσιο ελευθερώθηκε από το μηχανικό και ακούμπησε το έδαφος».

Ενώ ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν ανέφερε:

«Μπορώ να πω πως το θετικό και πιο σημαντικό είναι ότι το μονοθέσιό μας είναι ανταγωνιστικό. Είχαμε πολλά προβλήματα που έπρεπε να λύσουμε. Όταν έχεις ένα γρήγορο μονοθέσιο, η επίλυση θεμάτων αξιοπιστίας που έχεις είναι πιο εύκολη. Ήδη από τις δοκιμές προσπαθήσαμε να κάνουμε αλλαγές.

Για παράδειγμα, στον τομέα των φρένων πιστεύαμε πως οι αλλαγές ήταν αρκετές και όταν ήμουν κοντά στο μονοθέσιο που ήταν μπροστά, έπρεπε να κάνω διαχείριση. Μετά τον τρίτο μου γύρο μάχης με τον Λεκλέρ, έπρεπε να προσέχω γιατί τα φρένα μου είχαν πάρει κυριολεκτικά φωτιά. Ελπίζω εδώ στη Σαουδική Αραβία να είναι καλύτερα τα πράγματα»