Ο Ισπανός εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την ταχύτητά του στις κατατακτήριες δοκιμές και από τη βοήθεια που προσέφερε στον teammate του στη Ferrari.

Με τη Scuderia Ferrari να αντικαθιστά όλη την μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ, ο Ισπανός οδηγός γνώριζε ότι λόγω της ποινής θα αναγκαστεί να εκκινήσει τον αγώνα της Κυριακής (4 μμ, ώρα Ελλάδας) από την τελευταία σειρά του grid. Όμως ο Σάινθ έλαβε κανονικά μέρος σε όλες τις περιόδους των κατατακτήριων δοκιμών, ώστε να βοηθήσει τον Σαρλ Λεκλέρ να πάρει την pole position.

Πώς; Προσφέροντάς του ένα αεροδυναμικό προβάδισμα σε ένα σημείο της πίστας, το λεγόμενο «tow». Ο Λεκλέρ ακολούθησε το μονοθέσιο του Σάινθ και η μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση τού έδωσε τη δυνατότητα να κινηθεί λίγο πιο γρήγορα. Κάτι που αναγνώρισε ο Μονεγάσκος, στις δηλώσεις που έκανε αμέσως μετά.

Μιλώντας στο κανάλι της F1 μετά το τέλος της περιόδου, ο 27χρονος Ισπανός υποστήριξε ότι αυτό ήταν το σχέδιο της Ferrari εξαρχής. «Αυτό ήταν το πλάνο από την αρχή του τριημέρου. Δυστυχώς η ποινή έρχεται σε ένα σημείο της σεζόν όπου νιώθω πολύ καλά με το μονοθέσιο, ήμουν την Παρασκευή και το Σάββατο πολύ γρήγορος. Ο στόχος μας ήταν να περάσω στο Q3 και να δώσω το tow στον Σαρλ. Κάτι που θεωρώ ότι έκανα πολύ πετυχημένα. Είμαι χαρούμενος για την ομάδα».

Σε ερώτηση αν έχουν εξασκηθεί πάνω στη συγκεκριμένη πρακτική, ο Σάινθ απάντησε αρνητικά. «Όχι, αλλά γνωρίζω πώς να δίνω ένα αποτελεσματικό tow. Ξέρω πού θα ήθελα να βρεθεί ο Σαρλ για να δώσει σε μένα tow, οπότε το έκανα όπως θεωρούσα καλύτερα».

Σχετικά με το στόχο του στον αγώνα, εκκινώντας από το πίσω μέρος του grid, ο Ισπανός ανέφερε: «Θεωρώ ότι αυτό το τριήμερο είμαι από τους πιο γρήγορους οδηγούς στην πίστα. Οπότε πιστεύω ότι θα καταφέρω να κερδίσω θέσεις. Εξαρτάται ποια θα είναι η αίσθηση με τα ελαστικά σκληρής γόμας, πόσο δύσκολο θα είναι να ακολουθήσεις και να προσπεράσεις άλλα μονοθέσια, με τις υψηλές θερμοκρασίες. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, έχω καλή αίσθηση με το μονοθέσιο και είναι μία καλή ευκαιρία για να ανακάμψω».