Ο Λάντο Νόρις πήρε την πρώτη του pole position στη Ρωσία, δύο εβδομάδες μετά το θαυματουργό της 1-2 της ΜακΛάρεν στην Μόντσα.

Είναι το 2021 μια ευλογημένη μηχανοκίνητη χρονιά- τουλάχιστον στα της Φόρμουλα 1; Απαντάμε μόνοι μας: ναι, είναι! Μετά από πάρα πολλά χρόνια έχουμε δύο διαφορετικές ομάδες να μάχονται για τον τίτλο, ακόμα 2-3 από κάτω τους να… σκοτώνονται για την 3η θέση στους κατασκευαστές, έχουμε τους πρώτους να έσσονται τελευταίοι και το αντίστροφο και, γενικά, γίνεται της αγωνιστικής κακομοίρας, προς τέρψη μας, φυσικά.

Η «παράλογη» σεζόν συνεχίστηκε και σήμερα στο Σότσι: μετά από το εκκωφαντικό (και πέρα για πέρα ανέλπιστο) 1-2 που έκανε η ΜακΛάρεν στην Μόντσα προ 15 ημερών, ο Λάντο Νόρις μ’ εκπληκτικό διάβασμα των μικτών συνθηκών- και της πίστας που στέγνωνε στο Q3 ολοένα και περισσότερο- πήρε την πρώτη pole της καριέρας του, αφήνοντας πίσω του τον Κάρλος Σάινθ. Μετά από κάτι αιώνες, δηλαδή, έχουμε ΜακΛάρεν-Φεράρι στην πρώτη σειρά της εκκίνησης!

Τρίτος θα εκκινήσει ο εκπληκτικός Τζορτζ Ράσελ που συνεχίζει τα μικρά-μεγάλα θαύματα με την Ουίλιαμς. Δίπλα του αύριο θα βρεθεί ο (team-mate του το 2022 στην Μερσέντες) Λιούις Χάμιλτον. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής τα έκανε ελαφρώς μαντάρα στο Q3 χτυπώντας… μόνος του στο wall των pits και κάνοντας σοβαρό λάθος στην τελευταία του γρήγορη προσπάθεια, με αποτέλεσμα να μην καταφέρει κάτι καλύτερο από την 4η θέση.

Ρικιάρντο, Αλόνσο, Μπότας, Στρολ, Πέρεζ (ολοένα και χειρότερα για τον Τσέκο από τότε που ανανέωσε με την Ρεντ Μπουλ…) και Οκόν συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, από την οποία απουσίαζε, ως γνωστόν, ο πρωτοπόρος Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος άλλαξε το power unit του και θα εκκινήσει αύριο από την ουρά, μαζί με Λεκλέρκ-Λατίφι που επίσης άλλαξαν κινητήρα.

Το μεγάλο ερώτημα ενόψει του αυριανού αγώνα, βέβαια, είναι ένα: μπορεί να κάνει την έκπληξη εκ νέου η ΜακΛάρεν ή θα επικρατήσει η «λογική» και ο Λιούις θα βρει τον τρόπο να κάνει δική του την καρό σημαία.

Η απάντηση, για την ώρα, είναι ένα ωραιότατο, παρατεταμένο «Χμ…»