Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG το βάζει με τις διαδικασίες της FIA κι όχι με πρόσωπα.

Έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από το θρίλερ του Άμπου Ντάμπι που καθόρισε τους παγκόσμιους τίτλους της Formula 1 για το 2021 και ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes-AMG Petronas, Τότο Βολφ, εξακολουθεί να μην μπορεί να δεχθεί τον τρόπο με τον οποίο εκθρονίστηκε ο Λούις Χάμιλτον.

Η απόφαση του διευθυντή αγώνα, Μάικλ Μάσι, να επιστρέψουν στον ίδιο γύρο μόνο τα πέντε μονοθέσια που ήταν ανάμεσα στον Βρετανό και τον Μαξ Φερστάπεν, έδωσε στον Ολλανδό την ευκαιρία να επιτεθεί όταν αποχώρησε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Μία επίθεση επιτυχής, που έχρισε πρωταθλητή τον οδηγό της Red Bull Racing.

Παρότι ο Μάσι δέχθηκε εξ αρχής τα βέλη του Βολφ, οι πιο πρόσφατες δηλώσεις του αυστριακού δεν στέκονται στο δέντρο αλλά αναφέρονται στο δάσος. Δηλαδή τις διαδικασίες της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

«Είναι ένα μεγαλύτερο πρόβλημα. Οι αξίες μου, απλά δεν είναι συμβατές με τις αποφάσεις που πάρθηκαν. Το θέμα δεν είναι να αντικαταστήσουμε τον διευθυντή αγώνα. Πρέπει να βελτιωθεί η όλη διαδικασία με την οποία παίρνονται οι αποφάσεις. Είναι άλλο πράγμα το να μα μαχόμαστε σκληρά και να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις ανάμεσα στις ομάδες και τους οδηγούς, αυτό είναι φυσιολογικό. Όμως η αστάθεια στις αποφάσεις οδήγησε αναπόφευκτα σε αντιπαράθεση, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας ήταν περιττό», είπε ο Βολφ στην ισπανική έκδοση του motorsport.com.

Στη συνέχεια, ο ισχυρός άνδρας της αγωνιστικής ομάδα της Mercedes, εστίασε σε εκείνη την κρίσιμη απόφαση και τους λόγους για τους οποίους πρέπει να υπάρχουν ξεκάθαρα όρια σε ό,τι αφορά στο γράμμα του νόμου.

«Αυτή η τελευταία απόφαση είχε και το μεγαλύτερο αντίκτυπο. Από αγωνιστικής πλευράς, ήταν καταστροφική διότι καθόρισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Στο τέλος της ημέρας, προσφέρουμε θέαμα και διασκέδαση αλλά αυτή η διασκέδαση πρέπει να καθορίζεται από το σπορ κι όχι το αντίστροφο. Ο Στέφανο (σ.σ. Ντομενικάλι, ο CEO της F1) είναι άνθρωπος των αγώνων και δεν θα τον ενδιέφερε να επεμβαίνει στους αγώνες προς χάρη του θεάματος. Δεν μπορώ να κρίνω την πίεση υπό την οποία βρισκόταν εκείνη τη στιγμή ο διευθυντής αγώνα, όμως οι κανονισμοί είναι κανονισμοί», σχολίασε ο Βολφ.

Πάντως σε ομαδικό επίπεδο, η Mercedes κατέκτησε έναν ακόμα τίτλο, τον όγδοο συνεχόμενο.