Τάνακ, Μικ και Νεβίλ απέχουν μία…ανάσα μεταξύ τους μετά τη δεύτερη ημέρα του Ράλι Πορτογαλίας και έτσι την Κυριακή αναμένεται ένα φινάλε όλο αγωνία και ενδιαφέρον.

Σοκ στην Τοyota, καθώς ο Οτ Τάνακ έφτασε στο service park μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας με ζημιές στα αμορτισέρ, όπως είχε πάθει προηγουμένως και ο –επίσης οδηγός της Toyota- Γιάρι Μάτι Λάτβαλα. Ωστόσο ο Τάνακ κατάφερε και υπερασπίστηκε την πρώτη θέση του εμπρός από τον Κρις Μικ (Toyota Yaris WRC), αν και η διαφορά μεταξύ τους συρρικνώθηκε πλέον στα 4,3’’. Ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20 WRC πλησίασε επικίνδυνα τις δύο Toyota και απέχει μόνον 4,9’’ από τον Μι και 9,2’’ από τον προπορευόμενο Τάνακ.

Πίσω από τους τρεις πρώτους ακολουθεί ο Εσαπέκα Λάπι με Citroen C3 WRC, που είχε καλή απόδοση και υπερίσχυσε στη μονομαχία με τον συμπατριώτη του Τέεμου Σούνινεν. Ο Λάπι έχτισε μία διαφορά 25,5’’ από τον Σούνινεν, που τρέχει με Ford Fiesta WRC, όπως και ο Γκας Γκρίνσμιθ, ο οποίος βγήκε εκτός δρόμου στην πρεμιέρα του με το αυτοκίνητο. Μέτρια και η επίδοση του τρίτου οδηγού της Ford M-Sport, Έλφιν Έβανς, που έμεινε στην έβδομη θέση μετά από ένα τετ α κε.

Την Κυριακή περιλαμβάνει το πρόγραμμα πέντε Ειδικές Διαδρομές σε γρήγορες χωμάτινες πίστες, οι οποίες έχουν συνολικά 51 χλμ. μήκος. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Νεβίλ, «είναι πάντα σημαντικό, να τερματίζεις, αλλιώς δεν έχεις κερδίσει τίποτα. Όμως θα συνεχίσουμε να παλεύουμε. Η αίσθηση και η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι καλές. Και αύριο θα κάνουμε ταμείο». Θεωρείται πολύ πιθανόν, να βάλει η Hyundai τους Λεμπ και Σόρντο να ξεκινήσουν πριν τον Νεβίλ και μετά τον Οζιέ, που θα χάσει έτσι δύο οδηγούς οι οποίοι θα του «καθάριζαν» τον δρόμο. Λεμπ και Σόρντο είχαν προβλήματα με την πίεση του συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου και έτσι βρίσκονται πίσω και δεν ελπίζουν σε διάκριση.