Οι μέρες που διανύουμε μπορεί να μην είναι οι καλύτερες-δυνατές, ελέω της πανδημίας του κορωνοϊού, όμως τo Πάσχα έστω και στην Αθήνα θα μας αναζωογονήσει. Ποια είναι μία καλή μέθοδος, ώστε να πάρουμε άπαντες τα πάνω μας; Φυσικά η πνευματική και η σωματική άσκηση θα μας βοηθήσουν, γι’αυτό συνομιλήσαμε με τον καλό φίλο κι επαγγελματία γυμναστή Δημήτρη Γεωργά.

Το βιογραφικό του είναι αρκετά βαρύ, αφού διετέλεσε συνεργάτης και βοηθός του εργοφυσιολόγου Γιώργου Βαβετση απο το 2011, Ήταν γυμναστής της γυναικείας ομάδας άντμπολ Όφνι 2014-2016 πρωταθλήτριας και κυπελλούχου.
Στη συνέχεια ήταν υπεύθυνος γυμανστής στη γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού, οπου πανηγύρισε το νταμπλ στην Ελλάδα και την κατάκτηση του Cev Cup.
Τον τελευταίο χρόνο γυμνάζει επαγγελματίες αθλητές σε κολύμβηση, ταεκβοντό, ποδόσφαιρο, τέννις και μπάσκετ.

Δημήτρη αρχικά να σε ρωτήσω, πως μπορούμε να κρατηθούμε σε φόρμα, τώρα που μένουμε σπίτι;

“Υπάρχει τρόπος να κρατηθούμε σε φόρμα. Μπορουμε με διαλειμματικό τρέξιμο, και διάφορες ασκήσεις επιδεξιότητας (agility drills), μια σκάλα δυο κώνοι, ένα τρέξιμο σ’ ένα δασος αρκούν σ’ αυτό το κομμάτι. Τώρα στον τομέα της δύναμης και της έκρηξης τα πράγματα ειναι αρκετά πιο πολύπλοκα, καθώς εχει αποδειχθεί πως η έλλειψη αντιστάσεων πάνω απο 5 ημέρες, εχει ως συνεπεια να χαθεί το 5 % της δύναμης, οπότε καποιος χρειάζεται ειδικό εξοπλισμό και χώρο”.

Οι επαγγελματίες αθλητές, τι πρέπει να κάνουν, για να κρατήσουν το σώμα τους σ’εγρήγορση;

“Ένας επαγγελματίας πρέπει γι’ αρχή να κρατάει το καρδιοαναπνευστικό του σε καλή κατάσταση, και να προμηθευτεί όσο μπορεί ένα εξοπλισμό με μπάρες και κιλά. Να μπορεί να εφαρμόζει την προπόνηση της δύναμης, αλλιώς θα χάσει το κομμάτι αυτό και θα πρέπει να καλύψει το χαμένο χρόνο, όταν με το καλό επιστρέψει στην κανονικότητα”.

Ας αλλάξουμε λίγο το κλίμα κι ας πάμε στα γνωστά. Πως την είδες φέτος τη Volleyleague σε άνδρες και γυναίκες;

“Φέτος η Volleyleague αντρών μας θύμισε πρωτάθλημα εποχών Μίλκοβιτς και Αγκάμεζ. Ο Παναθηνακός ήταν εξαιρετικός, έκανε καλές επιλογές στον πασαδόρο, στον διαγώνιο και στον ακραίο και είχε τρομερή ψυχολογία. Άπαντες ήταν δεμένοι, όμως ο Ολυμπιακός ήταν η πιο πλήρης ομάδα ατομικά και συλλογικά, όμως δεν είχε καλό ρυθμό για περίπου δυο μήνες. Ο ΠΑΟΚ θεωρώ όρι είναι αποδυναμωμένος σε σχέση με τις περασμένες χρονιές παρότι λκατά την προσωπική μου άποψε, είχε στις τάξεις του τον κορυφαίο διαγώνιο του πρωταθλήματος.

Τώρα στις γυναίκες ο Ολυμπιακός, έχοντας ένα σταθερό κορμό πολύ υψηλού επιπέδου, δεν έχει αντίπαλο στην Ελλάδα. Στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, έχει συνέχεια επιτυχίες κι αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι. Οι Στέλλα Χριστοδούλου, Κατερίνα Γιώτα και Αρέτα Κονόμι είναι η “ψυχή” αυτής της επιτυχημένης πορείας, ενώ οι Χίπε και Ζακχαίου είναι αθλήτριες που ξεχωρίζουν και σίγουρα το ταβάνι τους είναι ψηλό, ιδιαίτερα για την Volleyleague. Ξαναλέω όμως, πως αν δεν διαθέτεις ρυθμό, ομοιογένεια και ψυχολογία, τότε δύσκολα θα διεκδικήσεις τίτλους. Στο γυναικείο τμήμα ήμουν για τρία χρόνια και γνωρίζω προσωπικά κάποιες παίκτριες και πόσο δεμένες είναι μεταξύ τους. το μυστικό της επιτυχίας είναι η ομοιογένεια και το οικογενειακό κλίμα, που υπήρχε κι ακόμα υπάρχει στον σύλλογο”.

Πως και δεν εργάστηκες σε κάποιον σύλλογο τη φετινή σεζόν;

“Αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα, δουλεύω 5 χρονια σερί κι αυτό σου φέρνει κούραση. Νομίζω ότι ψυχολογικά ζορίστηκα λίγο. Είχα προτάσεις μέσω του συνεργάτη μου Γ. Βαβέτση που μ’ έχει βοηθήσει αφάνταστα στην καριέρα μου, για τον Ήφαιστο Λήμνου στο μπάσκετ κι από δύο ρωσικές ομάδες (μία από αυτές ήταν η Χίμκι), που αγωνίζονται στη VTB League. Bόλεϊ είχα κάποιες προσφορές να αναλάβω κάποιες ακαδημίες σε γυναικεία τμήματα (Αστέρας Νίκαιας, αλλά όπως είπα, ήθελα ένα διάλειμμα και δεν επιθυμούσα να φύγω κι εκτός Αθήνας”.