Έχει λιγότερα από τρία χρόνια «ζωής», όμως το Βasketball Champions League θεωρείται ως η πιο αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή λίγκα, επιβεβαιώνοντας πως ήρθε για να… μείνει.

Ο χώρος των social media δεν χωρά αμφισβήτηση και στην περίπτωση του BCL πιστοποιεί ότι η ο κόσμος έχει αγκαλιάσει το εγχείρημα αυτό.

Μετά από μία πολύ πετυχημένη πρώτη σεζόν (2016-17), η διοργάνωση επιβεβαίωσε την εντυπωσιακή ψηφιακής ανάπτυξής της, στη δεύτερη χρονιά της. Σε μία μπασκετική σκηνή με τέσσερις διοργανώσεις σε ταυτόχρονη εξέλιξη, το BCL ξεχώρισε με το «καλημέρα».

Σημαντικό όπλο στην προσπάθειά της η σχέση που καθιέρωσε με το digital περιβάλλον, χρησιμοποιώντας τα social media, ως το βασικό κανάλι επικοινωνίας, με τον ψηφιακό κόσμο να τίθεται ως πρώτη και βασική προτεραιότητά της.

Τα αποτελέσματα φάνηκαν άμεσα καθώς είναι η πρώτη διασυλλογική διοργάνωση στην Ευρώπη σε followers στο facebook μέσα σε μόλις ένα χρόνο με το BCL να λογίζεται ως η πιο γοργά αναπτυσσόμενη διοργάνωση στην Ευρώπη.

«Είμαστε χαρούμενοι κι ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τη διοργάνωση να επιβεβαιώνει την επιτυχία της πρώτης σεζόν στα social media, όπου το BCL έχει πια περίπου 2 εκατομμύρια followers σε όλα τα δίκτυα. Το αποτέλεσμα των πρώτων δύο σεζόν είναι θεαματικό και είμαστε περήφανοι για αυτό το κατόρθωμα» σχολιάζει επί του θέματος ο CΕΟ Πάτρικ Κομνηνός και προσθέτει: «Το BCL είναι εδώ, για κανένα άλλο λόγο, παρά ως ένα κομμάτι μίας πιο διευρυμένης στρατηγικής που έχει στόχο την ανάπτυξη του μπάσκετ σε όλη την Ευρώπη. Βασίζεται στις καθιερωμένες αρχές της συμμετοχικότητας με βάση το αθλητικό κριτήριο και όχι στο εμπορικό σήμα του. Είμαι πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε τη διοργάνωσή μας, μετά από δύο σεζόν, να εκτιμάται ιδιαίτερα από τους φιλάθλους του μπάσκετ και τις ομάδες».

Σε επίπεδο αριθμών το ΒCL έχει 44 εκατομμύρια προβολές στα βίντεο που δημοσίευσε προσεγγίζοντας 120 εκατομμύρια ανθρώπων μέσα από τα social media συνολικά μέσα στη σεζόν 2017-18.

Ξεκάθαρα ανοδική είναι η πορεία σύγκρισης με πρώτη σεζόν καθώς η διοργάνωση:

  • Αύξησε τη ψηφιακή βάση ανθρώπων κατά 115%
  • Αύξησε την προβολή των βίντεό της κατά 57%
  • Αύξησε την προσέγγιση χρηστών των social media κατά 145%
  • Αύξησε τη συμμετοχή (engagement με reactions. likes, comments και shares) κατά 59%
  • Αύξησε στη διάρκεια του Φάιναλ Φορ της Αθήνας, κατά 94% τις προβολές των βίντεό της σε σχέση με το πρώτη Φάιναλ Φορ, της Τενερίφης, προσεγγίζοντας εκείνο το τριήμερο περί τους 18 εκατομμύρια ανθρώπους

Ο Φάμπιο Φραντσέζι, υπεύθυνος επικοινωνίας του Basketball Champions League, αναλύει το πλάνο: «Από την πρώτη στιγμή καθιερώσαμε μία ξεκάθαρη και ισχυρή σχέση δέσμευσης με στόχο τον ψηφιακό κόσμο και πιστεύουμε ότι η επένδυση σε αυτό είναι ο δρόμος για την ανάπτυξη».

Ενθαρρυντικές είναι και οι τοποθετήσεις των παικτών από ομάδες που διακρίνονται στον θεσμό.

«Πιστεύω ότι όλη η διοργάνωση είναι πολύ καλά δομημένη. Η διαφήμιση της διοργάνωσης είναι εξαιρετική και τα social media είναι με διαφορά τα καλύτερα από κάθε άλλη διοργάνωση» δηλώνει ο Όβι Σόκο της Μούρθια.

Σε ανάλογο μήκος κύματος και ο πρώην παίκτης της Μονακό και νυν της Ναντέρ, Τζαμάλ Σούλερ: «Το Basketball Champions League είναι μακράν η καλύτερη λίγκα σε ολόκληρη την Ευρώπη σε ό,τι αφορά στην προβολή της διοργάνωσης, των παικτών και των ομάδων, που συμμετέχουν σε αυτή. Ως παίκτης είναι πολύ σημαντικό να σε προβάλεσαι επειδή έπαιξες ένα πολύ καλό ματς, μέσα από τα κανάλια της διοργάνωσης στα social media. Επίσης η καθιέρωση του Power Ranking για τις ομάδες, έδωσε ένα πολύ ανταγωνιστικό προφίλ στη διοργάνωση. Μετά από δύο χρόνια παρουσίας, είναι σαφές ότι το BCL μεγαλώνει και σίγουρα θα γίνει ακόμα πιο μεγάλο στα χρόνια που έρχονται».