Η Μπριζ ανακοίνωσε ότι για κάθε ματς της επόμενης σεζόν που θα ακυρώνεται ή θα γίνεται κεκλεισμένων των θυρών, οι κάτοχοι διαρκείας θα παίρνουν πίσω το 5% των χρημάτων που έδωσαν.

Τρόπους για να προσελκύσει κοινό για την επόμενη σεζόν ψάχνει ήδη η Μπριζ που έγινε η πρώτη ομάδα που ανακοίνωσε την καμπάνια για τα εισιτήρια διαρκείας της. Οι Φλαμανδοί υποσχέθηκαν ότι θα επιστρέφουν στους κατόχους των νέων διαρκείας το 5% του συνολικού αντιτίμου για κάθε παιχνίδι που αναβάλλεται, ακυρώνεται ή θα παιχθεί κεκλεισμένων των θυρών, μία κίνηση που έγινε δεκτή με μεγάλη ικανοποίηση από τους οπαδούς της.

Την ίδια στιγμή, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα δημοσκόπησης που έκανε η βελγική ομοσπονδία αναφορικά με τα παιχνίδια της τρέχουσας σεζόν που αναβλήθηκαν. Το 60% των κατόχων διαρκείας ζητά να αποζημιωθεί για τα 5 ή 6 παιχνίδια πλέι-οφ τα οποία είχε προπληρώσει, αλλά δεν είδε ποτέ. Το 66% εξ’ αυτών ζητά αυτό το ποσό να λογιστεί ως έκπτωση στο διαρκείας της επόμενης σεζόν, το 15% ζήτησε κουπόνια για είδη από την μπουτίκ ή τα καταστήματα των γηπέδων και μόνο το 15% ζήτησε τα λεφτά του πίσω, σε μία έρευνα που πραγματικά παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.