Οι δύο οδηγοί συμφώνησαν, ότι ο Ολλανδός παραβίασε τους κανονισμούς, συμπεριφορά που έκριναν άκρως επικίνδυνη, ωστόσο απέφυγαν να αναφερθούν σε συγκεκριμένες ποινές.

Φέτελ και Χάμιλτον είχαν πάρει ήδη θέση για την αγωνιστική συμπεριφορά του Φερστάπεν στις κατατακτήριες δοκιμές του Γκραν Πρι Μεξικού, αρκετή πριν αποφασίσουν να τιμωρήσουν οι αγωνοδίκες τον Ολλανδό με ποινή τριών θέσεων. Η ετυμηγορία των δύο οδηγών ήταν ταυτόσημη, καθώς έκριναν ότι ο οδηγός της Red Bull παραβίασε συνειδητά τους κανονισμούς ασφαλείας σχετικά με κίτρινες σημαίες. Απέφυγαν ωστόσο να αναφερθούν σε συγκεκριμένες ποινές και παρέπεμψαν στους κανονισμούς, όπως εξάλλου και έγινε τελικά, με αποτέλεσμα να βρεθεί ο Φερστάπεν από την pole position στην τέταρτη θέση εκκίνησης.

Ο Φέτελ, που θα ξεκινήσει δεύτερος, ανέφερε αμέσως μετά τις κατατακτήριες δοκιμές τα εξής: «Οι κανονισμοί είναι βασικά απολύτως σαφείς. Όπως αντιλήφθηκα, δεν πήρε ο Μαξ το πόδι από το γκάζι. Δεν γνωρίζω ούτε εγώ, γιατί. Όμως δεν είμαι και αστυνομία». Για τον Φέτελ αποδείχθηκε πολύ αρνητικό το ατύχημα του Μπότας λόγω της εμφάνισης των κίτρινων σημαιών. «Τα πράγματα κύλησαν πικρά για εμάς. Ήμουν σε έναν γρήγορο γύρο και θα μπορούσα να έχω κερδίσει τουλάχιστον μία θέση. Όμως αυτό ήταν πλέον επουσιώδες, επειδή ο Βάλτερι κρεμόταν στις μπαριέρες και είχε προτεραιότητα, να πάρεις το πόδι από το γκάζι», εξήγησε ο Γερμανός οδηγός της Ferrari.

Ακόμη πιο αιχμηρές ήταν οι δηλώσεις του Χάμιλτον, ο οποίος θα εκκινήσει από την τρίτη θέση. Ο Βρετανός αναρωτήθηκε, γιατί πήγε ο Φερστάπεν με τέρμα τα γκάζια, αν και είχε εξασφαλίσει ήδη από τον πρώτο γρήγορο γύρο του την pole position και ανέφερε τα εξής για την αγωνιστική συμπεριφορά του οδηγού της Red Bull: «H FIA οφείλει να είναι πάρα πολύ αυστηρή σε κάτι τέτοιο. Ευτυχώς δεν υπήρχαν άνθρωποι στην πίστα. Ο Βάλτερι θα μπορούσε να στέκεται στη μέση της πίστας και να είναι εκεί οι διασώστες». Ο οδηγός της Mercedes χαρακτήρισε ως «όχι ωραίο» το γεγονός, ότι ο Φερστάπεν αγνόησε τις κίτρινες σημαίες και τόνισε, ότι «είδε τις σημαίες και αποφάσισε, να μην αντιδράσει σε αυτές. Σε τυφλές στροφές, όταν δεν γνωρίζεις τι έρχεται, πρέπει να είσαι πραγματικά προσεκτικός. Διπλό κίτρινο σημαίνει κανονικά ‘’κόψε ταχύτητα’’, επειδή θα μπορούσε να στέκεται ένα αυτοκίνητο στη μέση της πίστας. Μου είπαν, ότι κυμάτιζαν διπλές κίτρινες σημαίες. Ευτυχώς, δεν βρέθηκα εγώ σε αυτή τη θέση». Πάντως δεν ήταν διπλές, αλλά μονές κίτρινες σημαίες, ωστόσο αυτό δεν γλίτωσε τον Φερστάπεν από την τιμωρία.