Το πρώτο βάθρο του Βαλεντίνο Ρόσι ύστερα από πολύ καιρό ήρθε όταν… έπεισε επιτέλους τη Yamaha να κάνει κάποιες αλλαγές που θα του ταίριαζαν περισσότερο στη μοτοσικλέτα του.

Στα 41 του χρόνια ο Βαλεντίνο Ρόσι δεν το βάζει κάτω και συνεχίζει να τρέχει στο MotoGP, ενώ καταφέρνει ακόμη και σήμερα να ανέβει στο βάθρο! Ο «Γιατρός» πέρασε 17 αγώνες για να πάρει ένα αποτέλεσμα στην πρώτη τριάδα και όλο αυτό τον καιρό, έκανε λόγο για τη μοτοσικλέτα του η οποία δεν μπορούσε να «συνεργαστεί» μαζί του και να του δώσει τα μέγιστα, λόγω της διαφοράς στο οδηγικό στυλ με τον Μάβερικ Βινιάλες. Μετά από 1 χρόνο, 3 μήνες και 14 ημέρες κατάφερε να ανέβει και πάλι στο βάθρο της πίστας της Χερέθ, για 199η φορά στην καριέρα του.

«Άρχισα να σκέφτομαι μήπως πρέπει να πάω σπίτι μου»

«Αυτή τη φορά είναι σαν να κέρδισα. Όλο το προηγούμενο διάστημα, επί μήνες, ήταν δύσκολο για εμένα. Οδηγούσα μια μοτοσυκλέτα που δεν ήταν δική μου. Δεν ήταν εύκολο. Την Παρασκευή τα αλλάξαμε όλα και δούλεψε. Άρχισα και πάλι να το διασκεδάζω. Ήξερα ότι θα κάνω καλό αγώνα και τώρα είμαι περισσότερο αισιόδοξος για τα επόμενα Γκραν Πρι. Πρέπει να με βοηθήσουν και πρέπει να πιστέψουν σε εμένα. Είμαι ένας οδηγός που δίνω ακριβές feedback όταν κατεβαίνω από τη μοτοσυκλέτα. Χρειάστηκε όμως να παλέψω επί 4 ημέρες με αυτούς για να γίνουν οι αλλαγές που θέλαμε εγώ και το επιτελείο μου» είπε ο Βαλεντίνο Ρόσι.

Γιατί όμως είναι τόσο δύσκολο στη Yamaha να κάνουν τις αλλαγές που θέλει ο Ρόσι; Ο ίδιος απαντάει: «Γιατί ο Βινιάλες και ο Κουαρταραρό πάνε πολύ γρήγορα με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Είμαι 41 χρόνων και μου έλεγαν ότι πρέπει να οδηγώ όπως αυτοί. Έπρεπε να παλέψω μαζί τους. Τώρα έχω μια μοτοσυκλέτα που μου ταιριάζει. Μετά από τους άσχημους αγώνες που κάναμε πριν, εγώ κι η ομάδα δεν είχαμε λόγια. Άρχισα να σκέφτομαι ότι ίσως ήρθε η ώρα να πάω σπίτι μου. Δεν το διασκέδαζα. Επιπλέον ανησυχούσα επειδή είχα αποφασίσει να συνεχίσω αλλά θα βίωνα τέτοιες καταστάσεις. Είναι λογικό να σκέφτονται ότι θα πρέπει να οδηγώ σαν τον Φάμπιο και τον Μάβερικ που είναι γρήγοροι. Ίσως να μην είμαι ο πιο γρήγορος στην πίστα, αλλά μπορώ όμως να πάρω καλά αποτελέσματα». Τέλος, ο VR46, ερωτήθηκε για τις αλλαγές που έκανε στη μοτοσικλέτα και απάντησε: «Πολλά πράγματα… το θέμα είναι ότι ανάμεσα στο 2018 και στο 2019, οι μηχανικοί επέλεξαν ένα διαφορετικό τρόπο για ν’ αντιμετωπιστεί η φθορά του πίσω ελαστικού. Στην αρχή δούλεψε και πήρα δυο βάθρα. Αλλά μετά δεν μπορούσα να οδηγήσω όπως ήθελα και δεν το λέω σαν δικαιολογία για τα αποτελέσματά μου».