Το τριήμερο δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων βρήκε τον Λιούις Χάμιλτον ικανοποιημένο από τον ανασχεδιασμό της Mercedes όμως, παραδέχθηκε ότι η απόσταση που τη χωρίζει από τη νέα Red Bull RB20 είναι μεγάλη.

Η Mercedes άλλαξε ριζικά τη σχεδιαστική της φιλοσοφία στη φετινή W15 μετά τα αποτυχημένα μονοθέσιά της των δύο τελευταίο ετών, με κύριο σκοπό να λύσει μια σειρά από άλυτα προβλήματα – όπως τους περιορισμούς στην παραγωγή άντωσης και την ελλιπή πρόσφυση της ουράς που είχαν οι W13 και W14.

Ο Χάμιλτον επιβεβαίωσε ότι η Mercedes τα κατάφερε σε μεγάλο βαθμό, αλλά είπε ότι έχει ακόμα δρόμο να καλύψει για να φτάσει τη Red Bull. Συγκεκριμένα, ο Λιούις τόνισε ότι η Mercedes W15 “είναι ένα έργο σε εξέλιξη” και συνέχισε ότι σε σχέση με το 2023 “αναμφίβολα έχει υπάρξει βελτίωση. Πιστεύω πως αυτό ισχύει για όλους. Τα αυτοκίνητα είναι ακόμα σκληρά και με έντονες αναπηδήσεις, αλλά η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά το χειμώνα”.

Μετά τους 123 γύρους που κάλυψε κατά την πρώτη του πλήρη ημέρα δοκιμών στο Μπαχρέιν, ο επτάκις πρωταθλητής δήλωσε: “Το αυτοκίνητο έδωσε πιο ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Έχουμε ακόμα χρόνο μπροστά μας, όμως πιστεύω ότι η Red Bull είναι ξεκάθαρα μπροστά σε μεγάλη απόσταση. Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι έχουμε μια καλή πλατφόρμα για να δουλέψουμε από φέτος”.

“Ξέρουμε ότι έχουμε δουλειά να κάνουμε, καθώς δεν είμαστε ακόμα εκεί που θέλουμε. Όμως γνωρίζαμε ότι θα γινόταν έτσι, φτάνοντας στις δοκιμές αυτές. Έχουμε μια σπουδαία πλατφόρμα πάνω στην οποία μπορούμε να χτίσουμε.

Θα δουλέψουμε σκληρά τις επόμενες μέρες για την ανάλυση όλων των δεδομένων από τις δοκιμές. Είμαι ενθουσιασμένος για το ξεκίνημα της σεζόν την επόμενη εβδομάδα και οδεύουμε εκεί σε καλή κατάσταση”, κατέληξε ο 39χρονος.

Ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος ήταν τα λόγια και του έτερου οδηγού της ομάδας, Τζορτζ Ράσελ: “Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλά και μας δίνει την ίδια αίσθηση που είχαμε και στον προσομοιωτή νωρίτερα. Έχουμε μια καλή βάση για να χτίσουμε εφεξής.

Ξέρουμε ότι πρέπει να γίνουμε ταχύτεροι στο γύρο. Ξέραμε πριν από τις δοκιμές ότι θα ήταν έτσι, και η Red Bull δείχνει πολύ δυνατή και πάλι. Παρόλα αυτά, είμαι αισιόδοξος ότι βρισκόμαστε σε πολύ καλύτερη θέση από ό,τι 12 μήνες πριν. Η ομάδα στο Μπράκλεϊ και στο Μπρίξουορθ έκανε σπουδαία δουλειά για να μας προσφέρει ένα αυτοκίνητο που είναι στη σωστή κατεύθυνση.

Τώρα πρέπει να αφοσιωωθούμε στην προσπάθεια να αντλήσουμε από το αυτοκίνητο που θα διαθέτουμε το καλύτερο που έχει να δώσει, κι έπειτα να προσθέσουμε περισσότερη άντωση για να κλείσουμε τη διαφορά”, κατέληξε ο Βρετανός.

Όπως εξήγησε ο επικεφαλής μηχανικός της ομαδας Άντριου Σόβλιν, η W15 παρουσίασε βελτίωση στους τομείς που ήθελε η Mercedes F1: “Η ομάδα δούλεψε σκληρά για να επιλύσει τα ελαττώματα στη συμπεριφορά που ήταν έμφυτα στη W14, και είναι σπουδαίο που φαίνεται ότι έχουμε αφήσει έναν αριθμό από τα προβλήματα αυτά πίσω μας.

Σε σχέση με πέρσι, οι πληροφορίες που μας δίνουν οι οδηγοί είναι πολύ διαφορετικές και πιο θετικές, κι αυτό είναι ενθραρρυντικό. Είναι ξεκάθαρο ότι είμαστε σε πολύ καλύτερη θέση από ό,τι πριν από 12 μήνες”, κατέληξε ο Βρετανός.