Ο άλλοτε ισχυρός άνδρας του σπορ προτείνει το επόμενο βήμα για τον πρώην πρωταθλητή

Μετά το επεισοδιακό και άδοξο φινάλε της σχέσης του με τη Scuderia Ferrari, o Σεμπάστιαν Φέτελ αναγεννήθηκε όταν μετακόμισε στην Aston Martin Racing. Τουλάχιστον ψυχολογικά, καθώς η βρετανική ομάδα δεν ήταν στα επιθυμητά επίπεδα απόδοσης το 2021.

Παρ’ όλα αυτά, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανέβηκε στο βάθρο στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν και ήταν δεύτερος και στο Grand Prix του Ουγγαρίας, ωστόσο μηδενίστηκε εκ των υστέρων λόγω παρατυπίας στην ποσότητα καυσίμου που υπήρχε στο ρεζερβουάρ της AMR21.

Ο Γερμανός συνεχίζει κανονικά το 2022, παρότι όπως παραδέχθηκε πρόσφατα έχουν περάσει από το μυαλό του σκέψεις αποχώρησης από την ενεργό δράση. Εύλογα, ως πρώην πρωταθλητής, θέλει να επιστρέψει στις μάχες της κορυφής και το ανακάτεμα της τράπουλας με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς του σπορ, αποτελεί μία καλή ευκαιρία.

Ωστόσο, παρότι στην Aston Martin βρήκε τουλάχιστον το χαμένο του χαμόγελο, πολλοί πίστευαν και πιστεύουν πως ιδανικό τελευταίο αγωνιστικό λιμάνι για τον 34χρονο οδηγό, είναι η Red Bull Racing. Ανάμεσά τους και ο Μπέρνι Έκλεστον.

Ο άλλοτε κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ, είχε στενή σχέση με τον Φέτελ, στο πλαίσιο λοιπόν συνέντευξής του στο Sport1.de, ρωτήθηκε αν ο πιλότος από το Χεπενχάιμ έπρεπε να αποχωρήσει από το σπορ.

«Αυτό θα γίνει όποτε ο ίδιος θέλει. Δεν θα έπρεπε κανείς να του πει πότε να αποσυρθεί. Δεν ξέρουμε πόσο γρήγορος είναι πια, διότι δεν βρίσκεται σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο άρα δεν είναι εύκολο να κρίνεις αν είναι όσο γρήγορος ήταν», είπε 91χρονος.

Όσο για τον Φέτελ των 53 νικών, έκλεισε τη σεζόν του 2021 στη δωδέκατη θέση της τελικής βαθμολογίας (μία ψηλότερα από το 2020) με 43 πόντους στο ενεργητικό του. Ο Γερμανός ήταν επίσης μία θέση ψηλότερα από τον teammate του, Λανς Στρολ.

Όσο για τη θητεία του στη Red Bull Racing, ξεκίνησε το 2009 και με την αυστριακή ομάδα κατέκτησαν τέσσερα συνεχόμενα νταμπλ με τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές, την περίοδο 2010-2013. Το 2015 μεταπήδησε στη Ferrari και όταν στα μέσα του 2020 ανακοινώθηκε πως δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του με τη Scuderia, είχε κάνει κάποιες συζητήσεις με τους “ταύρους”, οι οποίες δεν προχώρησαν.