Παρά το γεγονός πως η Honda είχε διαμηνύσει από καιρό πως στο τέλος του 2021 θ’ αποχωρήσει από την Formula 1, η κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Μαξ Φερστάπεν έφερε τη μεγάλη ανατροπή.

Η ιαπωνική εταιρία που κατασκεύαζε τους κινητήρες της Red Bull είχε γνωστοποιήσει από καιρό την επιθυμία της ν’ αποχωρήσει στα τέλη της προηγούμενης σεζόν, παρέχοντας απλά… βοήθεια στους «Ταύρους» που θ’ αναλάμβαναν να φτιάξουν μόνοι τους κινητήρες από το 2022 κι εντεύθεν.

Ο τίτλος που πήρε ο Μαξ Φερστάπεν μετά από τη μνημειώδη μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον στο τελευταίο grand prix της σεζόν, όμως, φαίνεται πως ήταν ο καταλύτης για ν’ ανατραπεί η απόφαση.

Παρά το γεγονός πως επίσημη ανακοίνωση δεν υπάρχει, ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Red Bull Racing, Χέλμουτ Μάρκο, αποκάλυψε πως η Honda θα συνεχίσει να κατασκευάζει τη μονάδα ισχύος τόσο της Red Bull όσο, φυσικά, και της AlphaTauri μέχρι το 2025.

«Βρήκαμε μια εντελώς καινούργια λύση από τον αρχικό σχεδιασμό μας. Οι κινητήρες θα κατασκευάζονται στην Ιαπωνία μέχρι το 2025 και δεν θα ασχοληθούμε εμείς καθόλου. Αυτό σημαίνει πως τα δικαιώματα παραμένουν με τους Ιάπωνες και αυτό είναι σημαντικό γιατί το 2026 θα μπούμε ως νέος κατασκευαστής κινητήρων. Αρχικά είχαμε συμφωνήσει να κατασκευάζουν τους κινητήρες για το 2022 μόνο. Μετά αποφασίστηκε πως αυτό θα γίνεται μέχρι το 2025, το οποίο είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για εμάς. Με τις τεράστιες επιτυχίες μας, σίγουρα οι Ιάπωνες ξανασκέφτηκαν το πρόγραμμα Formula 1. Επίσης παίζει ρόλο το ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογική γνώση της μπαταρίας στο σχέδιο εξηλεκτρισμού τους», δήλωσε σχετικά ο Μάρκο.

Καθόλου, μα καθόλου άσχημα για τους πρωταθλητές…