Ο Θανάσης Μπασδέκης ήταν ο καλεσμένος στην εκπομπή του ΕΟΚ WebRadio «Ασίστ στο μάρκετινγκ». Ο υπεύθυνος χορηγιών της ΟΠΑΠ μίλησε για τη συμφωνία της ΕΟΚ με τον ΟΠΑΠ, αλλά και το κίνητρο αυτής της συμφωνίας, ενώ στο τέλος έδωσε ένα μήνυμα για το μπάσκετ με αμαξίδιο.

Αναλυτικά είπε:

Για τη συνεργασία του ΟΠΑΠ με την ΕΟΚ: «Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι για τη συνεργασία. Για 1η φορά ο ΟΠΑΠ «συνδέεται» με την ελληνική ομοσπονδία, με ένα άθλημα που είναι η αγαπημένη ομάδα όλων των Ελλήνων. Όταν μας δόθηκε η ευκαιρία να «εξετάσουμε» την πιθανότητα συνεργασίας, ήταν κάτι πάρα πολύ σημαντικό. Η προσέγγιση και αξιολόγηση που έγινε εσωτερικά ήταν ότι θέλαμε να μπούμε, να βοηθήσουμε, να εξελίξουμε και να αναπτύξουμε το μπάσκετ. Διαπιστώσαμε ότι υπάρχει κοινό όραμα με την ομοσπονδία. Κοινό όραμα να εξελίξουμε το άθλημα και να «μιλήσουμε» σε όλον τον κόσμο. Ταυτόχρονα, μην ξεχνάμε ότι το μπάσκετ είναι αρκετά εμπορικό άθλημα, άρα πρέπει να υπολογίσουμε και το κομμάτι της προβολής που κερδίζει μια εταιρεία που πάει να «συνδεθεί» με το ελληνικό μπάσκετ. Το ελληνικό μπάσκετ ήταν πάντα στο επίκεντρο, όλος ο κόσμος και η Ευρώπη ασχολείται με το ελληνικό μπάσκετ και αυτό δεν έχει σταματήσει. Και με την ύπαρξη προσωπικοτήτων όπως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δυναμώνει πάρα πολύ. Είναι πάρα πολύ σημαντικό μια εταιρεία να μπει στο μπάσκετ. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε ο μεγάλος χορηγός. Είμαστε χαρούμενοι που το λογότυπο του ΟΠΑΠ θα μπει σε όλες τις εμφανίσεις όλων των εθνικών ομάδων και σε όλες τις συναντήσεις και συζητήσεις που έχουμε κάνει μας δίνεται η αισιοδοξία ότι θα κάνουμε πάρα πολύ ωραία πράγματα».

Για το κίνητρο που είχαν για αυτήν τη συνεργασία: «Η εικόνα που βγήκε στη εκδήλωση που κάναμε έδειξε τι είναι το μπάσκετ στην Ελλάδα. Ήταν όλη η ιστορία του ελληνικού μπάσκετ από το 1987. Τριανταπέντε χρόνια από τότε. Βλέποντας όλη την ιστορία αυτή, με όλους τους πρωταγωνιστές που τους βλέπαμε από την τηλεόραση. Αυτό ήταν το μεγάλο κίνητρο, ότι μπορούμε μέσα από τη συνεργασία να βγάλουμε το μπάσκετ στην κοινωνία, να κάνουμε ενέργειες και να αναπτύξουμε δράσεις με επίκεντρο τη διασκέδαση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό να ξαναγίνει. Και αυτό το κίνητρο μας το έβγαλε η ομοσπονδία. Είμαστε εδώ να το υποστηρίξουμε, με γνώμονα πάντα ότι είναι μια χορηγική συνεργασία, όπου τα δύο brand θα ενωθούν για να είναι πιο μεγάλο το value».

Για το αν υπάρχουν άλλοι τομείς εκτός της χορηγίας: «Βρισκόμαστε σε συζητήσεις να εκπονήσουμε και άλλες ενέργειες. Η εταιρεία έχει δώσει μεγάλη βαρύτητα στις χαμηλότερες κατηγορίες, πράγμα που για εμένα είναι πάρα πολύ σημαντικό. Ένας χορηγός πρέπει να βλέπει όλες τις δραστηριότητες ενός φορέα σαν την ομοσπονδία. Είναι πάρα πού σημαντικό τα φυτώρια, οι κατηγορίες παίδων, κορασίδων και τα άλλα να αρχίσουν σιγά-σιγά να υποστηρίζονται ουσιαστικά. Αυτά θα τα δούμε από κοινού με την ομοσπονδία. Υπάρχει το 3on3 που είναι ένα καινούργιο άθλημα και φυσικά το γυναικείο μπάσκετ που είναι πάρα πολύ σημαντικό».

Για το μπάσκετ με αμαξίδιο: «Είχαμε τη χαρά να ασχοληθούμε με το μπάσκετ με αμαξίδιο και είχαμε την ευκαιρία να το προωθήσουμε. Δημιουργήσαμε αγώνες μπάσκετ με αμαξίδιο μαζί με την ομοσπονδία. Έχει πολύ μεγάλη δυναμική αυτό το άθλημα και μπορεί να βοηθήσει να ξαναγυρίσει το μπάσκετ εκεί που το αγαπήσαμε».