Η UEFA έβαλε στα ταμεία της 1.76 δισεκατομμύρια ευρώ από τα τηλεοπτικά παιχνίδια των Εθνικών ομάδων την χρονιά του 2020-21.

Μια από τις κύριες αγορές για την UEFA, όπως αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα της Αργεντινής marketing registrado, ήταν οι ΗΠΑ, το ενδιαφέρον των οποίων τριπλασιάστηκε σε έναν κύκλο των τελευταίων τεσσάρων ετών.

Το επόμενο βήμα είναι η αύξηση να αντικατοπτριστεί και με την πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των διοργανώσεων συλλόγων για τον επόμενο κύκλο. Αυτό το νέο στάδιο θα ξεκινήσει το 2024-2025 και αναμένεται να υπογράψουν συμφωνίες για 1,98 δισεκατομμύρια ευρώ για έξι σεζόν στις ΗΠΑ, κάτι που θα σήμαινε περισσότερα από 326,7 εκατομμύρια ανά σεζόν.